امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۲۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

تیم های شهروند نکا و شهدای رامسر در پایان نیم فصل نخست لیگ دسته یک والیبال عنوان نخست گروه های یک و دوم این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

به گزارش “دریای ورزش” هفته پنجم و پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان کشور، در شهرهای مختلف پیگیری شد و نمایندگان مازندران روز تلخ و شیرینی را سپری کردند.

دیدار حساس تیم‌های اول و دوم جدول  گروه یک به میزبانی شهروند نکا برابر توپکای بابلسر با قضاوت علیرضا غریب و منصور نجف‌پور در سالن سردار شهید طوسی نکا برگزار شد.

در این رقابت که محمد هادی محرابی به عنوان ناظر داوری و علی یاوری به عنوان نماینده فدراسیون، مسئولان برگزاری آن بودند شهروند نکا درحالی که با نتیجه دو بر صفر از مهمان بابلسری خود پیش بود در نهایت سه دست دیگر را واگذار کرد تا در نهایت با نتیجه سه بر دو، دو امتیاز مهم این دیدار خانگی را از دست بدهد.

دست‌های اول و دوم این دیدار با نتایج مشابه ۲۵ بر ۲۳ به سود شهروند پایان یافت و در دست‌های سوم تا پنجم نیز تیم توپکا با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۰ بر ۱۸ به برتری دست یافت تا یکی از جذاب‌ترین و سخت‌ترین دیدارهای این گروه در این فصل رقم خورده و تنها خط تیره جدول این گروه که برابر تعداد باخت‌های نماینده نکا قرار داشت پاک شده و عدد یک را مقال خود ببیند.

در دیگر دیدار این گروه نیز ژلاتو آق قلا موفق شد با نتیجه سه بر یک بر تیم اتحاد از شهرستان نور غلبه کرده و خود را تا عنوان سوم گروه بالا بکشد تا در ادامه شاهد شرایط هیجان انگیزی در رقابت‌های این گروه باشیم.نماینده مازندران که در رده چهارم جدول گروه یک قرار دارد فقط  در ست دوم با نتیجه ۲۵-۲۰ به برتری رسید ودر ست های اول، سوم و چهارم با نتایج ۲۵ – ۲۰ ، ۳۰ – ۲۸ و ۲۵ – ۲۲ مغلوب شد.

با احتساب دیدارهای هفته پنجم که دور پایانی رقابت‌های مرحله رفت به شمار می‌آمد، تیم‌های شهروند نکا با ۹، توپکای بابلسر با هشت، ژلاتو آق قلا با ۶، میلاد نور رامسر با چهار و اتحاد نور با سه امتیاز به ترتیب رده‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در ادامه این رقابت ها در گروه دوم دیگر نماینده رامسر به روند موفقیت آمیزش تداوم بخشید و چهارمین برد پیاپی خورد را در خانه جشن گرفت.تیم شهدا در سالن تختی رامسر به مصاف شهرداری کرج رفت و در یک بازی برتر در سه ست متوالی با نتایج۲۵-۱۸، ۲۵-۱۸ و ۲۵-۲۳ مهمان خود را با شکست بدرقه کرد و مقتدرانه با کسب ۱۰ امتیاز همچنان به روند صدرنشینی خود در گروه دوم لیگ دسته یک والیبال ادامه دهد. تیم های افق قم، ملوان نداجا، مقاومت تهران و شهرداری کرج  به ترتیب در رده های دوم تا پنجم قرار گرفتند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی