امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۲۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، با شروع فصل نقل و انتقالات لیگ دسته اول تیم ها فعالیت های خود را برای جذب بازیکن آغاز کرده اند.

به گزارش دریای ورزش“،  تیم خونه به خونه بابل که در نیم فصل اول نتایج مطلوبی را کسب نکرده است برای بهبود شرایط خود در جدول مسابقات قصد جذب چند بازیکن موثر را دارد.

گفته می شود بازیکنانی که در گذشته سابقه همکاری با میثاقیان را دارند در لیست ورودی خونه به خونه بابل قرار دارند در ادامه لیست ورودی احتمالی این تیم را بررسی می کنیم :
*بازیکنان اسبق سیاه جامگان؛
پس از انحلال و کوچ اجباری سیاه جامگان از لیگ یک بازیکنان این تیم هم در سردرگمی به ثمر می برند و در تیمی عضویت ندارند بنابراین نیم فصل دوم فرصت مناسبی برای حضور این بازیکنان در تیم جدیدشان است. طبق شنیده های محمد ناصری و محمدحسین عین افشار از گزینه های جدی میثاقیان برای پست دروازه بانی تیم خونه به خونه به شمار می روند.
*یاغی های اروند؛
بهادر عبدی، ابراهیم کریمی، وحید عسگری و منصور تنهایی ۴ بازیکنی هستند که پس از جدایی میثاقیان از این تیم آنان نیز از تیم اروند جدا شدند. ضمن این که عسگری و تنهایی نیز همواره در سالیان اخیر در تیم های میثاقیان حضور ثابت داشته و شاگرد وی بودند.
*دفاع چپ بابلی ها به نام پسر میثاقیان ثبت شده
بهتاش میثاقیان که همواره در تیم های پدرش حضور داشته و اتفاقاً عملکرد خوب او هم موجب شده تا وی و پدرش از فشار رسانه ها هم به دور باشند. به نظر نمی آید حضور او در نیم فصل دوم در بابل دور از انتظار باشد. / دی اسپرت
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی