امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۴۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، پشت خط زن سابق تیم ملی برای بازگشت چراغ سبز نشان داد.

به گزارش دریای ورزش“، شهرام محمودی که ۲ سالی است تصمیم گرفته از بازی های ملی کنار برود و معتقد است آسیب دیدگی های کهنه به او اجازه نمی دهد فشار تمرینات و مسابقات را در کل سال تحمل کند، حالا برای بازگشت چراغ سبز نشان داده است.
این بازیکن که هم اکنون در ترکیب خاتم اردکان در لیگ برتر به میدان می رود، شب گذشته در جریان برنامه ۵+۱ به عنوان بهترین پشت خط زن تاریخ والیبال بالاتر از امیر غفور و برادرش بهنام محمودی با رای مردم معرفی شد.
شهرام محمودی در این باره گفت: «خوشحالم که مردم به من رای دادند. البته گزینه های دیگری هم در این نظرسنجی بودند که شایستگی کسب چنین عنوانی را داشتند. حتی چند نفر از نامداران والیبال جایشان در این نظرسنجی خالی بود. می توانم اینجا از ایرج مظفری نام ببرم که به نظرم باید در این نظرسنجی حاضر می شد. به هر حال امیدوارم بتوانم جواب محبت های مردم را بدهم.»
وی در رابطه با احتمال بازگشتش به تیم ملی بعد از ۲ سال دوری عنوان کرد: «امیدوارم نیازی به حضور من نباشد. با این حال اگر واقعا احساس کنم که تیم ملی به من احتیاج دارد، برمی گردم. اول از همه باید دید که نظر کادرفنی در این رابطه چیست.»

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی