امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۱۱:۱۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، قائمشهر در رقابتی بسیار نزدیک با بابلسر عنوان مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان مازندران را از آن خود کرد.

 به گزارش دریای ورزش“، مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان مازندران و انتخابی قهرمانی بزرگسالان کشور با شرکت وزنه بردارانی از شهر‌های مختلف استان در ۱۰ وزن به مدت یک روز در سالن ورزشی شهید اسماعیل زاده بابلسر برگزار شد.در مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان مازندران، قائمشهر با کسب ۱۵۱ امتیاز بر سکوی قهرمانی رقابت‌ها ایستاد.

تیم بابلسر که با ترکیبی از ۷ وزنه بردار  نوجوان و جوان در این مسابقات حضور پیدا کرد و در پایان با اختلاف ۵ امتیاز نسبت به قائمشهر در جایگاه دوم قرار گرفت.

عنوان سوم مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان مازندران به تیم آمل با ۱۰۲ امتیاز اختصاص یافت.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان استان مازندران در اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۷، ۷۳، ۸۱، ۸۹، ۹۶، ۱۰۲، ۱۰۹ و ۱۰۹+ کیلو برگزار شد و نفرات برتر برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان کشور که از اول بهمن ماه در شهر امیدیه استان خوزستان برگزار می‌شود، انتخاب شدند.

ضمنا در بخش انفرادی مسابقات، مهدی فروتن هاشمی در دسته ۶۱کیلو، مهدی رضازاده در دسته ۶۷کیلو، صائب بدیعی در دسته ۷۳کیلو، حسین بیرانوند در دسته ۸۱ کیلو، محمد مویدی در دسته ۸۹ کیلو، متین طاهری در دسته ۹۶ کیلو، ابوالفضل خاکپور در دسته ۱۰۲کیلو، محمد جواد راوش در دسته ۱۰۹ کیلوو علیرضا یوسفی در دسته ۱۰۹+ کیلو به مقام قهرمانی دست یافتند. / باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی