امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۱۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، دیدار تیم های آ اس رم و میلان از هفته بیست و دوم سری آ با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

به گزارش دریای ورزش“،  در این دیدار ابتدا این شاگردان گنارو گتوزو بودند که با گل کریشتوف پیانتک پیش افتادند اما زانیولو در ابتدای نیمه دوم کار را به تساوی کشید و در نهایت دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در ادامه این بازیکنان میزبان بودند که تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست گرفتند اما این میلان بود که در دقیقه ۲۶ به گل رسید.

روی اشتباه پیگرینی در سمت راست محوطه جریمه رم، پاکتا صاحب توپ شده و ارسال دقیق او به دهانه دروازه رم را پیانتک با یک ضربه دقیق، تبدیل به گل کرد.

بعد از این گل رمی ها حملات شان را از سر گرفتند و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، چیزی نمانده بود که در آخرین دقیقه از نیمه اول، به گل تساوی برسند اما دو واکنش پیاپی عالی از دوناروما روی ضربات پاتریک شیک و ادین ژکو، دروازه میلان را بسته نگه داشت تا روسونری با برتری به رختکن برود.

نیمه دوم را رم بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. روی ارسال کارسدورپ از سمت چپ بود که مدافعان میلان دچار اشتباه شدند و در نهایت زانیولو با یک شوت محکم، کار را تمام کرد.

بعد از این گل بازیکنان میلان پیش کشیدند و بازی ضرباهنگ بالایی گرفت اما موقعیت های ویژه ای روی دروازه ها ایجاد نمی شد.

در ادامه بازی متعادل شد و هر دو تیم تلاش زیادی برای زدن گل برتری انجام دادند اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت این دیدار با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. / ورزش ۳

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی