امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۱۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  در شب برتری رئال مادرید در زمین آژاکس، تیم فوتبال تاتنهام، بوروسیادورتموند را با شکستی سنگین بدرقه کرد.

به گزارش دریای ورزش“، شب دوم دور رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با برتری ۲ بریک  تیم فوتبال رئال مادرید در زمین آژاکس و پیروزی قاطعانه  ۳ بر صفر تاتنهام در خانه خودش مقابل بوروسیادورتموند پیگیری شد.

در بازی ورزشگاه «کرایف» شهر آمستردام، آژاکس جدال با رئال مادرید را طوفانی بازی کرد اما پس از دقایق ابتدایی رقابت متعادل شدو و آژاکس به گل رسید اما داور با تایید سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) این گل را نپذیرفت تا نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

بازی برتر آژاکس در نیمه دوم هم ادامه داشت اما برخلاف جریان بازی، رئال با حرکت خوب وینیسیوس و ضربه عالی بنزما در دقیقه ۶۰ به گل رسید. آژاکس جوان ناامید نشد و پس از چند حمله در دقیقه ۷۵ توسط زیاش مراکشی به گل تساوی دست یافت. در حالی بازی با تساوی در حال پایان بود، آسنسیوی تازه‌وارد در دقیقه ۸۷ گل برتری رئال را به ثمر رساند تا آژاکس با وجود نمایش خوبش در خانه ۲ بریک شکست بخورد.

در بازی همزمان، تاتنهام میزبان با یک بازی برتر ۳ بر صفر بوروسیادورتموند را شکست داد. پس از یک نیمه بدون گل در میزبانی تاتنهام در ورزشگاه ویمبلی، این تیم در نیمه دوم توسط مین در دقیقه ۴۷، فورتونگن در دقیقه ۸۳ و یورنته در دقیقه ۸۵ به ۳ گل دست یافت و رقیبش را با ناکامی به کشورش بدرقه کرد. / تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی