امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۳۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، نساجی موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر مقابل فولاد اوج گرفته به یک پیروزی ارزشمند دست یابد.

به گزارش دریای ورزش“، نساجی مازندران با مجید جلالی دو تساوی و یک شکست را تجربه کرده بود و آنها اصلا دوست نداشتند تا در چهارمین مسابقه هم همچنان در حسرت پیروزی بمانند. برای رسیدن به این هدف اما آنها کار بسیار سختی داشتند و باید فولاد خوزستانی را شکست می داد که با افشین قطبی از ۴ بازی گذشته ۱۰ امتیاز کسب کرده بود. با این حال و علیرغم اینکه فولادی ها کار را بهتر شروع کردند، نتوانستند همین عملکرد را تا پایان بازی تداوم بخشند و در دقیقه ۳۴ نیمه اول بود که مهرداد عبدی پس از چند حمله پیاپی توسط تیم میزبان، گل اول بازی را ثبت کرد. در نیمه دوم فولاد سراپا حمله شده بود و همین فرصت خوبی شده بود برای محمد مهدی نظری که روز خوبی را پشت سر گذاشت و اگر بادقت تر عمل می کرد، می توانست گل هم بزند. با این حال نظری در دقیقه ۷۲ و روی یک ضدحمله سریع پنالتی گرفت و ولسیانی توپ را به تور دروازه چسباند تا کار برای قطبی و شاگردانش سخت شود. در ادامه قطبی هر کاری برای بازگشت نتیجه لازم بود انجام داد ولی در دقایقی هم که آنها سراپا حمله شده بودند، با سدی به اسم محمد امین رضایی روبرو شدند که امروز جایگزین لک شده بود و با این نمایش به احتمال فراوان در بازی بعدی هم حضور خواهد داشت. نساجی با این سه امتیاز ۲۱ امتیازی شد و شرایط خوبی در میانه جدول پیدا کرد و در سوی دیگر فولادخوزستان که امیدوار بود با کسب این سه امتیاز خود را به ۵ تیم ابتدایی جدول بیشتر نزدیک شود، از هدف خود بازماند.

شرح بازی

تیم فولاد خوزستان در ۱۵ دقیقه ابتدایی این دیدار نمایش پایاپایی با میزبانش داشت و شاهد بازی درگیرانه ای از سوی دو تیم بودیم. اما در ادامه این شاگردان مجید جلالی بودند که با حمایت هوادارانشان در ورزشگاه وطنی رفته رفته بر بازی مسلط شدند و موقعیت های خوبی هم برای گلزنی ایجاد کردند. در نهایت یکی از این حملات روی کرنر ارسال از سمت چپ خط دفاعی فولادخوزستان به گل تبدیل شد. پس از گل تلاش فولادی ها بیشتر شد ولی بازیکنان نساجی به خوبی شرایط را با دوندگی خود کنترل کردند تا با پیروزی به رختکن بروند و در انتظار شروع نیمه دوم.
در نیمه دوم فولاد برای جبران گل خورده وارد زمین شده بود همین استراتژی برای تیم های مجید جلالی که منسجم دفاع می کنند و از ضدحملات به خوبی استفاده می کنند، خبری خوب بود. طی نیمه دوم نبض بازی به طور کلی در اختیار شاگردان افشین قطبی بود ولی آنها برای رسیدن به گل عجله و هیجان زیاد از حد هم داشتند که فرصت ایجاد ضدحملات خوبی به تیم نساجی داد. یکی از همین ضدحملات با حرکت خوب نظری به پنالتی بدل شد تا با ۲ برابر شدن اختلاف عملا کار برای قطبی و شاگردانش تمام شده باشد. پس از گل دوم قطبی تلاش داشت تا انگیزه شاگردانش برای بازگشت به بازی را حفظ کند ولی موفق نشد و این تیم میزبان بود که با خوشحالی زمین مسابقه را ترک کرد.

بهترین بازیکن

در خط دروازه محمد امین رضایی که در بازی امروز جانشین لک شده بود بسیار خوب بازی کرد و توانست اعتماد مجید جلالی را جلب کند؛ او بارها با واکنش های خود، مهاجمین فولاد را از رسیدن به گل بازداشت. در خط حمله هم باید به نمایش خوب محمد مهدی نظری اشاره کرد که علیرغم دریافت یک کارت زرد، در بخش هجومی و به خصوص در ضدحملات نیمه دوم نساجی مازندران نقشی محوری داشت و یک پنالتی هم برای تیمش گرفت.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی