امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۴۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اعلام اینکه شاگردانم مستحق صعود به جمع چهار تیم مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال بودیم، گفت: بیشتر موفقیت‌ها را مدیون هواداران آملی و والیبال‌دوستان هستیم.

به گزارش دریای ورزش“، بهروز عطایی  پس از پیروزی شیرین خانگی تیم والیبال کاله با نتیجه سه بر یک مقابل خاتم اردکان و صعود به مرحله نیمه‌نهایی پلی‌آف لیگ برتر، اظهار کرد: پیروزی شیرین کاله را به همه هواداران و حامیان اصلی کاله تقدیم می‌کنم زیرا بخش بزرگی از موفقیت‌های کاله را مدیون هواداران هستیم و همیشه با افتخار این مهم را اعلام می‌کنم.

وی با بیان اینکه از بازیکنان و شاگردانم تشکر دارم که سختی فراوانی را متحمل شدند، افزود: شاگردانم بسیار توانمند هستند و توانستند فعل خواستن را به درستی مقابل تیم‌های خیلی بزرگتر از خودشان صرف کنند و عملکرد بسیار خوبی داشتند.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با بیان اینکه روند بسیار خوبی در لیگ برتر داریم و مدت‌ها با تمرین و فعالیت مستمر روند رو به رشد را به خود گرفتیم، تصریح کرد: بازی‌های بسیار خوبی را در دور برگشت از خود نمایش دادیم و بسیار فراتر از حد انتظار ظاهر شدیم، از تیم‌های با کیفیت لیگ بوده و مستحق پیروزی‌ها بودیم.

این مربی ادامه داد: در دو بازی برابر اردکان کاملا بر بازی‌ها سوار بودیم و بازیکنان از اطلاعات آنالیز به بهترین شکل بهره گرفتند و موفقیت زیادی را کسب کردند.

عطایی با بیان اینکه بعد از مدت‌ها و زمان زیاد دوباره به جمع چهار تیم پایانی لیگ برتر صعود کردیم و چیزی که لایق آن بودیم رسیدیم، خاطرنشان کرد: امشب بسیار خوشحال هستم و از این لذت می‌برم که مردم شهرم و استان مازندران واقعا از بازی کاله لذت بردند و شادمان هستند./ فارس

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی