امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۰۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم‌های سایپا تهران و شهرداری ورامین با پیروزی در دومین مسابقه مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال، به دیدار نهایی این رقابت‌ها راه یافتند.

به گزارش دریای ورزش“، مسابقه دوم نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال امروز در شهرهای تهران و مشهد برگزار شد.
در خانه والیبال تهران، سایپا سه بر صفر کاله آمل را از پیش رو برداشت. رضا قرا که پس از مدت‌ها، در این بازی فرصت حضور در میدان را پیدا کرد، عملکرد درخشانی در ترکیب سایپا داشت.
سایپا یکشنبه هم در آمل، کاله را شکست داده بود و به این ترتیب با کسب ۲ برد راهی دیدار نهایی شد.
در دیگر مسابقه امروز، شهرداری ورامین سه بر صفر میزبان خود پیام مشهد را پیش رو برداشته بود. سیدمحمد موسوی ستاره و بازیکن ملی‌پوش پیام در این بازی به دلیل محرومیت غایب بود و ضربه بزرگی به این تیم زد. مسابقه اول این تیم هم سه بر یک به سود شهرداری تمام شده بود.
به این ترتیب تیم‌های شهرداری ورامین و سایپا در روزهای ۲۲، ۲۴ و ۲۵ اسفند سه مسابقه فینال لیگ برتر والیبال را به میزبانی تبریز برگزار می‌کنند. تیمی که در دو بازی پیروز شود قهرمان لیگ خواهد شد.
مسابقه رده‌بندی هم بین کاله و پیام، ۲۴ اسفند به صورت تک بازی در تبریز برگزار می‌شود. البته در سال‌های گذشته هیچ‌گاه مسابقه رده‌بندی لیگ والیبال برگزار نشده و بعید به نظر می‌رسد این بارهم این دو تیم زحمت سفر به تبریز برای کسب رتبه سوم لیگ را به خود بدهند./ ایرنا

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی