امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۲۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، مربی سازنده کشتی مازندران گفت: مردم ایران هیچگاه دلاوری‌ها و افتخارآفرینی های کمیل قاسمی را فراموش نمی‌کنند.

به گزارش دریای ورزش“، حسین نقیبی درباره رقابت حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و سطح این رقابت‌ها گفت: سطح مسابقات خوب بود، هم حسن وهم کامران هر دو خوب بودند.

وی ادامه داد: حسن با توجه به شناخت خوبی که از کامران داشت کشتی را به خوبی مدیریت کرد و در لحظاتی که کامران نباید اشتباه می‌کرد اشتباه کرد و نتیجه را واگذار کرد. هر دو کشتی‌گیر خوب بودند، اما حسن بهتر بود.

مربی سازنده کشتی مازندران تصریح کرد: مطمئن باشید قاسم‌پور روزی صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی و المپیک خواهد شد و مدال می‌آورد.

نقیبی درباره خداحافظی کمیل قاسمی گفت: کمیل از تمام سنگین وزن ها سبک تر است، مدتی از تمرینات دور بود، یک آسیب دیدگی از ناحیه گردن داشت که مدت‌ها آزارش می‌داد، اما تمام اینها را کنار گذاشت تا به مسابقات برگردد، اما نتوانست آنطور که باید و شاید کشتی بگیرد و تصمیم گرفت برای همیشه از دنیای قهرمانی خداحافظی کند.

وی خاطر نشان کرد: مردم هیچگاه دلاوری‌ها و افتخارآفرینی های کمیل را فراموش نمی‌کنند که در میادین جهانی و المپیک پرچم ایران را به اهتزاز درآورد./ فارس

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی