امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۱۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، اردوی  تیم ملی نوجوانان  و جوانان به منظور آماده سازی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا چین تایپه از ۲۳ تا ۲۹ تیر ماه در مازندران برگزار می شود .

به گزارش دریای ورزش“، مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان و جوانان به منظور حضور در رقابت های قهرمانی آسیا چین تایپه از ۲۳ تیر ماه  به میزبانی مازندران (نوشهر – سیسنگان – صلاح الدین کلا- مجموعه صحاشهر ) آغاز می شود و تا ۲۹ تیر ادامه خواهد داشت.

ایوب رستمی مسئولیت سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را بر عهده دارد و محمدرضا غفاری، محمد سعید قهرمانی و چیل (مربی کره ای) به عنوان مربی در کنار وی هستند.

همچنین سرمربیگری تیم ملی جوانان را محمدرضا حاج یوسف زاده بر عهده دارد و محمد مهدی ذاکری و مختار خورنگ در سمت مربی تیم را همراهی می کنند.

 

اسامی نفرات دعوت شده به اردو به شرح ذیل است:

نوجوانان

محمد برخوردار و ابوالفضل عیسی زایی از خراسان رضوی، رامین احمدزاده از خراسان شمالی ، محمدعلی کاظمی و غلامرضا کشتکار از فارس، سعید کرجی ونوشی  از مازندران

جوانان

علی امینی و جواد سخندان از آذربایجان شرقی، محمد کریمی زاده از ایلام، علی محمدی بریمانلو، رضا پارساپور و قاسسم باغچقی از خراسان شمالی، وحید جدی، امین کامیابی، علی پرهیزگار، فرزین شاهباز و علی یوسفی از خراسان رضوی، مصطفی ریاحی فر از خوزستان، امیر محمد نیک آبادی از لرستان، محمدحسین الیکائی و محمدحسین بابائیان از مازندران

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی