امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۱۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی نساجی مازندران گفت: اصلاً دوست ندارم فضا به سمت اعتصابات و این داستان‌ها برود اما نگه داشتن این بازیکنان دیگر از دست من خارج است، من در سخت‌ترین شرایط کار کردم، مرد این روزها هستم و فضا را کاملاً درک می‌کنم.

به گزارش دریای ورزش“، محمدرضا مهاجری با اشاره به مشکلات مالکیتی باشگاه نساجی اظهار کرد: از تک‌تک بازیکنانم تشکر می‌کنم که تا امروز به احترام نساجی و آبروی ما  پا به پای هم تمرینات را پشت سر گذاشتیم و خدا را شاکریم که تقریباً به لحاظ فنی این تیم مشکلی ندارد.

وی با عنوان اینکه متأسفانه به‌دلیل بلاتکلیفی وضعیت‌مان، بازیکنان دچار افت روحی شدند، افزود: الان همه تیم‌ها بسته شده، این بازیکنان پیشنهادات بهتری نسبت به نساجی نداشتند، این شیوه رفتاری با بازیکنان درست نیست؛ حتی تا امروز نتوانستیم بازیکنان را به ایفمارک هم ببریم.

سرمربی نساجی مازندران با بیان اینکه هنوز طرف اول قرارداد بازیکنان مشخص نیست، خاطرنشان کرد: من و بقیه اعضای کادر فنی نیز در حال حاضر بدون قرارداد داریم کار می‌کنیم؛ تکلیف قرارداد بازیکنان نیز مشخص نیست و از این حیث همه نگران و ناراحتیم.

مهاجری ادامه داد: شما چه انتظاری از تیمی با این وضعیت دارید؟ وقت برای ما کم بود؛ نباید ظاهر تیم را ببینید که تیم در حال تمرین و اردو قرار دارد، باور کنید اگر فکر و ذهن ما آزاد و بدون دغدغه نباشد، کارهای فنی و بدنسازی هیچ تأثیری نخواهد داشت.

وی ضمن تشکر از همه کسانی که تا امروز پیگیر رفع مشکلات نساجی بودند، تصریح کرد: هر طور با خودم کلنجار می‌روم به نتیجه نمی‌رسم، چطور مسئولان استان مازندران از استاندار گرفته تا نماینده مجلس و اداره‌کل ورزش، برای رفع یک مشکل ساده این همه در حال هدر دادن زمان هستند.

سرمربی نساجی مازندران اضافه کرد: در ۶ بازی تدارکاتی که برای نساجی گذاشتیم، همانطور که مشاهده کردید بچه‌ها در شرایط سخت بدنی و روحی قرار داشتند اما با همان وضعیت، از جان مایه گذاشتند، شما حساب کنید اگر کمی به این بچه‌ها توجه شود و در کنار آن ظرفیت هواداران به آنها اضافه شود، چه کارهای بزرگی می‌توانند بکنند.

مهاجری بیان کرد: از مسئولان استان مازندران تقاضای عاجزانه دارم نهایتاً تا همین هفته تکلیف نساجی را مشخص کنند، ما یک ماه به احترام آنها صبر کردیم و دیگر تحملی برای ما باقی نمانده، در صورتی که این اتفاق نیفتد، نه تنها خودم واقعاً بی‌انگیزه می‌شوم، قطعاً بازیکنان هم همین حال را دارند و دیگر توانی برای ادامه تمرینات باقی نخواهد ماند.

وی عنوان کرد: اصلاً دوست ندارم فضا به سمت اعتصابات و این داستان‌ها برود اما نگه داشتن این بازیکنان دیگر از دست من خارج است، من در سخت‌ترین شرایط کار کردم، مرد این روزها هستم و فضا را کاملاً درک می‌کنم، همانطور که گفتم آبرو و اعتبارم را برای نساجی وسط گذاشتم اما نباید جواب این همه محبت ما اینگونه داده شود.

سرمربی نساجی مازندران در پایان گفت: از مالکان سابق باشگاه نساجی آقایان صنیعی‌فر و حدادیان تشکر می‌کنم که نساجی را به اینجا رساندند و همچنین قدردان مالک جدید آقای اژدری هستیم که تا امروز حواس‌شان به ما بود، اما شما قبول کنید که آقای اژدری هم بلاتکلیف است، باز هم تأکید می‌کنم که در صورت عدم حل مشکل مالکیت دیگر توانی برای برگزاری ادامه تمرینات نداریم./ فارس

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی