امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۰۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم نساجی موفق شد تا در دیدار برابر سپاهان با نتیجه ۱-۰ به پیروزی برسد.

به گزارش دریای ورزش“ و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، تیم نساجی عصر امروز از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در هشتمین دیدار تدارکاتی پیش‌فصل خود در حالی که ۴ بازیکن مثمر ثمر «محمد عباس‌زاده، مهرداد کفشگری، محمد قاضی و علی‌اصغر عاشوری» خود را در اختیار نداشت، در ورزشگاه نقش جهان اصفهان در مقابل تیم قدرتمند سپاهان قرار گرفت.

با توجه به روند آماده‌سازی بازیکنان نساجی طی حدود ۲ ماه اخیر، همان‌طور که پیش‎بینی می‌شد، نساجی‌چی‌ها بازی آبرومندانه‌ای را از خود به نمایش گذاشتند و نشان دادند رفته رفته در حال رسیدن به مرز انسجام و هماهنگی‌های لازم قرار دارند.

تیم پُرمهره سپاهان با هدایت امیر قلعه‌نویی، حریف سختی برای نساجی بود اما شاگردان مهاجری با ارائه یک فوتبال هجومی و روبه‌جلو بازی را در دست گرفتند و با پیاده‌سازی تاکتیک‌های دفاعی، اجازه خلق موقعیت‌های خطرناک را به حریف ندادند.

گل زیبای محمدمهدی نظری در اواسط نیمه اول که حاصل یک کار تیمی بود، بر روحیه و خودباوری بازیکنان نساجی افزود و پس از برتری یک بر صفر، بارها و بارها تا پایان بازی نساجی‌چی‌ها در موقعیت‌های مختلف شانس رسیدن به گل را داشتند و اگر قدر این موقعیت‌ها بیشتر دانسته می‌شد، نساجی به گل‌های بیشتری می‌رسید.

سپاهانی‌های هم هر چه تلاش کردند تا به گل برسند به درِ بسته خوردند، ضمن اینکه از عملکرد قابل قبول دروازه‌بانان جوان و آینده‌دار نساجی نیز نباید غافل شد.

در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود نساجی خاتمه یافت و شاگردان مهاجری برای بازی تدارکاتی بعدی خود را آماده خواهند کرد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی