امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۲۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: ما در بازی با گل‌گهر به اهدافی که داشتیم، غیر از نتیجه رسیدیم.

به گزارش دریای ورزش“، مهاجری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری بعد از بازی گل‌گهر سیرجان درباره اینکه یک گل جلو افتادید و نتوانستید بازی را ببرید، گفت: به هر دو تیم به ویژه بازیکنانم خسته نباشید. همین طور به تماشاگرانی که از قائم‌شهر آمدند و خسته راه بودند. ما انرژی لازم را از حضور اندک تماشاگران گرفتیم. به تماشاگران سیرجان هم تبریک می‌گویم که تیم خود را تشویق کردند.

وی افزود: به تیم گل‌گهر احترام می‌گذارم تیم خوبی بود اما ما به اهدافی که داشتیم به جز نتیجه رسیدیم. گل‌گهر هم در استراتژی خود توانست گل بزند. چیزی که بارها به بازیکنانم تاکید کرده بودم حتی بعد از اینکه گل زدیم به بازیکنان با تجربه تاکید کردم ۵ دقیقه بازی را مدیریت کنند. می‌دانستیم نقطه قوت گل‌گهر کجاست گفته بودیم از همان قضیه پرهیز کنند که متاسفانه یک لحظه غفلت باعث شد ۲ امتیاز حساس را در سیرجان جا بگذاریم. اولین بازی بود و تیم من خوب بازی کرد. از بازیکنانم راضی هستم از دقیقه یک بازی را مدیریت کردند به غیر از همان لحظه‌ای که غافلگیر شدیم.

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: به تیم داوری هم تبریک می‌گویم که نوید خوبی در شروع لیگ می‌دهد. تیم داوری امروز خوب کار کرد امیدوارم آنها روزهای خوبی تجربه کنند، ما هم کمک کنیم فشار از جامعه داوری برداشته شود و آنها هم راحت‌تر سوت بزنند. همان طور که من و بازیکن اشتباه می‌کنیم داور هم مستثنی نیست اما به آنها باید احترام بگذاریم. از فدراسیون هم تشکر می‌کنم که با وجود مشکلات برخی تیم‌ها مساعدت کرد تا این بازی‌ها برگزار شود و تماشاگران بتوانند از شروع لیگ لذت ببرند./ فارس

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی