امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۴۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم شهروند ساری حریف جنوبی خود را با شکست بدرقه کرد .

به گزارش دریای ورزش“، از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۶ امروز تیم شهروند ساری در سالن جهان پهلوان سیدرسول حسینی شهرستان ساری میزبان حریف جنوبی خود تیم آذرخش بندر عباس بود که در پایان موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ برابر حریف خود پیروز شود .

در نیمه اول تیم بندر عباس در دقایق ابتدایی بازی به گل رسید ، پس از گل بندرعباس تیم شهروند سراپا حمله شد و بازی هجومی را در دستور کار قرار داد و توانست گل تساوی را به ثمر برساند . پس از گل تساوی ، ساروی ها که بازی را در اختیار داشتند و موقعیت های خوبی را از دست داده بودند ، بر خلاف جریان بازی این تیم آذرخش بود که به گل دوم رسید اما این پایان کار نبود و تیم شهروند در ۲ دقیقه مانده تا پایان بازی در نیمه اول توانست ۲ بار دیگر دروازه تیم آذرخش بندر عباس را باز کند و نیمه اول با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شهروند ساری به به پایان رسید .

در نیمه دوم تیم آذرخش که برای جبران نتیجه وارد میدان شده بود بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد ولی تلاش جنوبی ها برای بازکردن دروازه شهروند ثمری نداشت ، اما در ثانیه های پایانی بازی ساروی ها تیر خلاص را بر پیکر تیم بندر عباس وارد کردند و بازی با نتیجه ۴ بر ۲ به سود شهروند ساری به پایان رسید .

گلزنان بازی : پژمان بهادیوند، علی اسعدی (۲ ) ، مراد ناظری ( شهروند ساری )
بهزاد میری زاده، پوریا گلشنی ( آذرخش بندر عباس )

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی