امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۱۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: کاری به حامد یا شخص دیگری ندارم؛ حرف من این است که فردی که در یک شهر زحمت می‌کشد و می‌رود نباید مورد بی احترامی قرار بگیرد.

به گزارش دریای ورزش“، ساکت الهامی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نساجی در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این مسابقه اظهار داشت: خوشحالم که در جمع مردم خوب قائمشهر هستم و دوباره به این شهر برگشتم. خطیبی مشکلی داشت و نتوانست به نشست بیاید و من از این بابت عذرخواهی می‌کنم.

وی با اشاره به بازی امروز، گفت: بازی سنگینی بود. بازی مقابل نساجی همیشه سخت است. هر دو تیم تقابل نزدیکی داشتند و هرچه از زمان بازی گذشت ما بر بازی مسلط شدیم و موقعیت‌های بهتری نسبت به حریف داشتیم. نساجی با حمایت هوادارانش حمله کرد، اما ما با توجه به غایبانی که داشتیم منطقی بازی کردیم. شاید مالکیت نساجی بیشتر بود، اما موقعیت‌های ما خطرناک‌تر از حریف بود. در دقایقی صاحب فرصت شدیم که جبرانش خیلی سخت می‌شد.

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی درخصوص تمارض‌ها، وقت‌کشی‌ها و حاشیه‌های حامد لک که منجر به ایجاد درگیری در پایان بازی شد، خاطرنشان کرد: حامد لک در تمرینات فقط تمرین می‌کند. من صحنه‌های آخر بازی را ندیدم. کاری به حامد یا شخص دیگری ندارم؛ حرف من این است که فردی که در یک شهر زحمت می‌کشد و می‌رود نباید مورد بی احترامی قرار بگیرد.

الهامی در مورد اینکه حامد لک در پایان بازی به بازیکن حریف فحاشی کرده است، گفت: از اول بازی برخی از هواداران به لک فحاشی کردند. حامد مصدوم بود و حضورش در این مسابقه قطعی نبود. ما گلر ذخیره خود را هم آماده کرده بودیم. اگر حامد تشویق می‌شد این اتفاقات رخ نمی‌داد. دلخوشی مردم قائمشهر همین فوتبال است؛ آنها پاک‌ترین و صالح ترین مردم هستند. آخر بازی را ندیدم، اما در جریان بازی شنیدم که به وی فحاشی شد. قائمشهری‌ها مردم مهمان‌نوازی هستند و نباید به کسی که حداقل یک سال در این شهر زحمت کشیده است بی‌احترامی شود.

وی ادامه داد: حامد تا دقایق ۸۰ و تا زمانی که اخطار بگیرد مشکلی نداشت. او احساسی و خوش قلب است و با جان و دل برای تیمش بازی می‌کند. لک ۹۰ دقیقه فحش شنید و آیا حرکتی کرد که کسی ناراحت شود. من صحنه‌های آخر بازی را ندیدم. هیچگاه فحاشی را نمی‌پسندم، اما نمی‌توانم قبول کنم که حامد فحاشی کند. چون ندیده‌ام نمی‌توانم قضاوت کنم./ فارس

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی