امروز

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۵۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی تیم والیبال کاله گفت: ممکن است که با ارائه بهترین عملکرد خود بتوانیم به بالاترین مقام که قهرمانی باشد نیز دست پیدا کنیم‌.

به گزارش دریای ورزش“، تیم والیبال کاله آمل در نخستین دیدار تدارکاتی خود پیش از شروع لیگ برتر والیبال ایران چهارشنبه ۱۷ مهرماه از ساعت ۱۷ در سالن پیامبر اعظم آمل به مصاف تیم خاتم اردکان رفت.

 

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله آمل پس از پایان دیدار دوستانه با خاتم اردکان در آمل اظهار داشت: در بازی های دوستانه مربیان به دنبال شکست یا پیروزی نیستند و فقط به دنبال محک زدن بازیکنان خود هستند که امروز بازی نسبتا خوبی را هر دو تیم از خود به نمایش گذاشتند و این بازی سبب شد تا ما بتوانیم نکات ضعف و قوت خود را بشناسیم.

 

عطایی در رابطه با جذب چند بازیکن باتجربه و میانگین سنی تیم خود بیان داشت: من فکر میکنم میانگین سنی تیم ما نسبت به سال گذشته تغییر خاصی نداشته است چون ما عادل غلامی را جایگزین علی علیپور و رضا قرا را جایگزین رضا صفایی جذب کردیم.

 

سرمربی تیم  والیبال کاله آمل در رابطه با اینکه آیا با این تیم هواداران کاله آمل می توانند به مقام قهرمانی فکر کنند گفت: برای ما این مهم است که بتوانیم عملکرد خوبی را در لیگ برتر داشته باشیم و والیبال با کیفیتی را به نمایش بگذاریم تا هواداران از تیم ما راضی باشند.

 

وی در ادامه افزود: ممکن است که با ارائه بهترین عملکرد خود بتوانیم به بالاترین مقام که قهرمانی باشد نیز دست پیدا کنیم‌.

 

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی جوانان ایران در پایان خاطرنشان کرد: قرار است که جمعه یک بازی دیگر میان تیم ما و تیم خاتم اردکان در شهرستان نور برگزار شود چرا که این تیم در آنجا اردو برگزار کرده است و هر دو تیم میخواهیم با انجام این بازی ها به آمادگی لازم دست پیدا کنیم‌./ ورزش ۳

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی