امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۰۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، مربی تیم ملی بوکس گفت: کسب سهمیه المپیک سخت است، اما حتما با برنامه ریزی کادرفنی و فدراسیون بوکس موفق به کسب سهمیه المپیک خواهیم شد.

به گزارش دریای ورزش“، مهدی طلوتی در خصوص اضافه شدن به کادرفنی تیم ملی بوکس اظهار داشت: علی استکی مربی من بوده است و با توجه به شناختی که نسبت به یکدیگر داشتیم از من دعوت کرد به کادرفنی تیم ملی اضافه شوم.امیدوارم در مربیگری نیز مانند گذشته از استکی یاد بگیرم و در کنار آن به کادرفنی تیم ملی کمک کنم.

وی در خصوص شرایط ملی‌پوشان تیم ملی بوکس گفت: بچه‌ها در حال حاضر در شرایط بدنسازی و فشار تمرینات قرار دارند. بعد از این مرحله از تمرینات  نیز روی مسائل تاکتیکی ملی‌پوشان کار خواهد شد تا به امید خدا در مسابقات کسب سهمیه المپیک موفق باشیم. روی بچه‌ها سرمایه گذاری خوبی شده است و فقط برای موفقیت نیاز به حضور در اردوهای برون مرزی و مسابقات تدارکاتی است تا تجربه بچه‌ها بیشتر شود و در مسابقات کسب سهمیه بدون استرس و دغدغه مبارزه کنند.

مربی تیم ملی بوکس در خصوص تاثیر حضور در مسابقات جهانی روی عملکرد ملی‌پوشان گفت: بدون شک مسابقات جهانی میدان بزرگی است و بهترین‌های دنیا در این رقابت‌ها حضور دارند. بچه‌ها ما نیز با حضور در رقابت‌های جهانی و مبارزه با بهترین‌های دنیا اعتماد به نفس خوبی پیدا کردند و از طرفی نسبت به شرایط خود آگاهی بهتری پیدا کردند.

طلوتی در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط ملی‌پوشان می توان انتظار کسب سهمیه المپیک را در مسابقات قاره‌ای داشت، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی خوب کادرفنی و فدراسیون بوکس حتما موفق به کسب سهمیه المپیک خواهیم شد. کسب سهمیه المپیک کار راحتی نیست، اما در صورت حضور در مسابقات تدارک دیده شده کادرفنی می توان به کسب سهمیه امیدوار بود.

وی خاطر نشان کرد: بوکس از معدود رشته‌هایی است که هر چه در رویدادهای تدارکاتی بیشتری حضور داشته باشد شانس موفقیت خود را بالاتر خواهد برد. غیر از تمرینات منظم حضور در مسابقات بین‌المللی از نیازهای موفقیت در این رشته ورزشی است./ تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی