امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۳۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم ملی فوتسال کشورمان در نخستین دیدار خود در مسابقات مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا برابر ترکمنستان به پیروزی رسید.

به گزارش دریای ورزش“،   دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و ترکمنستان از گروه دوم مسابقات از ساعت ۱۸ در سالن شش هزار نفری غدیر آغاز شد و‌ با پیروزی ۴ بر صفر ملی‌پوشان فوتسال کشورمان به پایان رسید.

در وقت نخست این دیدار که اکثر مالکیت توپ در اختیار ملی‌پوشان کشورمان بود، گل نخست ایران توسط علی اصغر حسن‌زاده به ثمر رسید. در ادامه نیز ملی‌پوشان فوتسال کشورمان چندین موقعیت زیبا و صد درصدی را روی دروازه ترکمنستان ایجاد کرد که با برخورد به تیرک دروازه یا با واکنش‌های دروازه‌بان حریف تبدیل به گل نشد تا اینکه به فاصله ۲دقیقه مانده به پایان وقت اول، مهدی جاوید با یک چرخش زیبا گل دوم را وارد دروازه تاجیکستان کرد.

در وقت دوم با صحبت‌های ناظم‌الشریعه‌ در رختکن، بازیکنان کار را هجومی‌تر آغاز کردند اما باز هم تیرک دروازه به یاری‌ تیم ترکمنستان آمد تا اینکه گل سوم ایران روی گل به خودی تیم حریف به ثمر رسید. ضمن اینکه مهدی کریمی زننده گل چهارم ایران در این دیدار بود.

گفتنی‌ است، در وقت دوم این دیدار نیز از سوی رییس کمیته فوتسال از فرماندار، معاون سیاسی-امنیتی استان و مدیرکل ورزش و جوانان استان به جهت میزبانی شایسته این رقابتها تقدیر بعمل آمد.

باتوجه به اینکه ورود بانوان تماشاگر ارومیه‌ای برای تماشای مسابقات در سالن ۶۰۰۰ نفری غدیر با صلاحدید مسئولان شهر ارومیه آزاد است ، بانوان نیز با حضور‌ در سالن به تماشای این دیدار و تشویق تیم ملی فوتسال پرداختند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی