امروز

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۱۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، با توجه به حضور محمدحسین محمدیان به جای علیرضا کریمی در فهرست تیم اعزامی به ایتالیا، این کشتی‌گیر نیز از حضور در جام بین المللی تختی معاف شد.

به گزارش دریای ورزش“، با توجه به مصدومیت علیرضا کریمی در مسابقات باشگاه‌های جهان، او قادر به همراهی تیم ملی در رقابت‌های سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی نخواهد بود. به همین دلیل بعد از مشخص شدن وضعیت زانوی کریمی در MRI دوم، کادرفنی تیم ملی نام محمدحسین محمدیان را در لیست اعزامی به ایتالیا جایگزین علیرضا کریمی کرد.

این در حالی بود که پیش از آن قرار بود بهنام احسانپور در ۶۵ کیلوگرم، یونس امامی در ۷۴ کیلوگرم، علیرضا کریمی در ۹۷ کیلوگرم و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم در مسابقات سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی بگیرند.

امور اداری کارهای مربوط به اعزام محمدیان که بعد از پایان محرومیت ۴ ساله‌اش حضور خوبی در مسابقات داشته، انجام شده و او امروز نیز برای کار ویزایش در سفارت حضور پیدا کرد و کادرفنی تیم ملی امیدوار است که این کشتی گیر بدون مشکل جایگزین کریمی شود.

با این جابه‌جایی در تیم ملی، محمدحسین محمدیان نیز به لیست نفراتی که از حضور در جام تختی معاف شده‌اند، اضافه می‌شود. نام او به همراه رضا یزدانی، علی شعبانی، عباس فروتن و مجتبی گلیج در بین نفراتی بود که باید در رقابت‌های وزن ۹۷ کیلوگرم جام بین المللی تختی کشتی می‌گرفت.

پیش از این رضا اطری (به دلیل کسب سهمیه المپیک) و بهنام احسانپور، یونس امامی، حسن یزدانی، علیرضا کریمی (به دلیل کسب مدال در مسابقات جهانی نورسلطان) و امیرحسین زارع (به دلیل تعدد مسابقه در چند ماه اخیر و حضورش در جام ایتالیا) از شرکت در جام بین المللی تختی معاف شده بودند.

جام بین المللی تختی در رشته کشتی آزاد در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته آینده در کرمانشاه و مسابقات سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی ۲۵ تا ۲۷ دی ماه در ایتالیا برگزار خواهد شد./ تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی