امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۱۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، مهاجم ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ حالا یکی از شانس های مسلم آقای گلی در لیگ روسیه محسوب می‌شود.

به گزارش دریای ورزش“، تیم زنیت سنت‌پترزبورگ در چارچوب رقابت‌های لیگ روسیه موفق شد اورال را شکست بدهد که در جریان این مسابقه سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت سه بار برای تیمش گلزنی کرد و یک پاس گل نیز داد. با سه گلی که سردار در این دیدار به ثمر رساند، مجموع گل‌های زده‌اش را به ۱۰ گل رساند و حالا در رده سوم جدول گلزنان لیگ روسیه قرار گرفته است.
در جدول گلزنان لیگ روسیه آرچوم زوبا مهاجم ملی‌پوش روسیه زنیت که هم تیمی سردار محسوب می‌شود، قرار گرفته است. این بازیکن بلندبالا که زوج آزمون هم محسوب می‌شود ۱۳ گل به ثمر رسانده و بهترین گلزن محسوب می‌شود. در رده دوم گلزنان این کشور هم شومورودوف مهاجم ازبکستانی تیم روستوف و سوبولف مهاجم روسیه‌ای اسپارتاک مسکو قرار دارند که هردوی آنها ۱۱ گل زده‌اند.
از این رو در فاصله ۸ هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ روسیه سردار آزمون با ۱۰ گل زده در رده سوم گلزنان قرار دارد و البته که شانس خوبی دارد تا بتواند با کنار زدن رقبای روس و ازبک خود به عنوان آقای گلی برسد. اگر این اتفاق بیفتد سردار آزمون بعد از علیرضا جهانبخش که دو سال قبل در هلند آقای گل شد، دومین بازیکن آسیایی لقب می‌گیرد که عنوان آقای گلی یک لیگ اروپایی را به دست می‌آورد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی