امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۲۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو گفت: با اینکه رقابت در بالای جدول فشرده است، ولی امیدوارم امسال هم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاوریم.

 به گزارش دریای ورزش“، سعید صادقی ضمن ابراز خرسندی از برتری ۲ بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: وقتی برنده می‌شویم همه چیز خوب است. ما بازی سختی داشتیم، ولی باید سه امتیاز را می‌گرفتیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد. البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم، هر چند که بازی کمی گره خورده بود و در دقایقی از بازی کارمان سخت شد. امیدوارم که این روند را ادامه دهیم.وی که با به ثمر رساندن هر دو گل شهر خودرو نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت، در این مورد تصریح کرد: فرقی ندارد چه کسی گل بزند. مهم این بود که سه امتیاز را بگیریم. در شهر خودرو قرار نیست هر ۱۱ بازیکن گل بزنند و همه ما برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم. واقعاً اینکه چه کسی گل بزند چندان مهم نیست.

مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو با اشاره به عملکردش در این فصل خاطرنشان کرد: امسال چهار گل برای شهر خودرو زدم و همیشه تلاش کردم تا به هر طریقی که شده برای تیمم بازیکن تأثیرگذاری باشم. البته شاید گاهی اوقات اتفاقاتی رخ داد که در عملکردم تأثیرگذار بود، ولی در زمین مسابقه هیچ وقت کم نمی‌گذارم و دوست دارم به تیمم کمک کنم.

صادقی درباره شانس تیمش برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان گفت: رقابت در بالای جدول نزدیک و فشرده است و کار آسانی نداریم. با این حال امیدوارم در آخر فصل سهمیه را بگیریم تا سال آینده هم در لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم./ تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی