امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۳۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، مربی استقلال می گوید هر بازی برای تیمش حکم فینال دارد. او تیم نساجی را خطرناک خواند.

 به گزارش دریای ورزش“، مربی تیم استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: قبل از این که به این بازی ورود کنم، جا دارد که از بازی قبل مان مقابل صنعت نفت صحبتی کنم. تیم صنعت نفت با یک تیم کامل برای بازی مقابل ما حاضر شده بود و این در حالی بود که ما ۶ بازیکن خود را در اختیار نداشتیم. آقایان یزدانی، میلیچ، غلامی، ریگی، بلبلی و باقری بازیکنانی بودند که نتوانستند ما را همراهی کنند اما ما با توجه به این که در هر بازی محکوم به برد هستیم و با هر کادر فنی و هر بازیکنی تیم استقلال به این مساله محکوم است و ما مقابل صنعت نفت از دو بازیکن امید خود استفاده کردیم و این مساله هیچ هراسی نداشتیم و اعتقاد داریم این جوانان آینده فوتبال ما هستند و می توانند به فوتبال کشورمان  کمک کنند.او ادامه داد: تیم نساجی بسیار خوب است و ما آن ها را به خوبی آنالیز کردیم، کادر این تیم سرمایه های باشگاه استقلال هستند و سابقه مربی گری و بازیگری در استقلال دارند. نساجی تیم خطرناکی است و با توجه به شناخت کاملی که از این تیم داریم، خودمان را برای این بازی آماده کردیم. ما بر اساس شرایط تیم حریف و تیم خودمان، سعی میکنیم با یک ترکیب متفاوت وارد زمین شویم و امیدوارم در این شرایط به موفقیت برسیم. پیروزی چیزی است که بازیکنان استقلال به آن نیاز دارند. بازیکنان تمرینات خوبی انجام دادند و امیدوارم با توصیه هایی که آقای مجیدی در نظر می گیرد، شاهد یک بازی زیبا از استقلال باشیم که منتج به کسب سه امتیاز برای استقلال شود. من در بازی قبل هم گفتم که ما ۶ فینال داریم و هر بازی برای ما حکم فینال دارد و سعی می کنیم با توجه به نیازی که تیم استقلال دارد، برای قرار گرفتن در آن جایگاهی که استقلال لایق آن است امتیازات لازم را جمع آوری کنیم  و فینال پیش روی خود را انجام دهیم تا به فینال های دیگر خود رسیدگی کنیم.

نامجو مطلق در واکنش به صحبت های محمود فکری در این رابطه که هر نتیجه ای که در این بازی رقم بخورد، او خوشحال می شود، خاطرنشان کرد: قطعا آقای فکری جزو سرمایه های تیم استقلال است. آقای مرفاوی که به عنوان مدیر تیم حضور دارد، هم سابقه مربی گری و هم سابقه بازی در استقلال را دارد، آقای دین محمدی هم به همین شکل است و اعضای دیگر هم که من تک به تک اسم شان را نیاورم، جزو سرمایه های استقلال هستند و من خوشحال هستم که مربی های زیادی از مکتب استقلال مشغول به فعالیت هستند. من برای آقای فکری آروزی موفقیت میکنم. قطعا حضور ایشان باعث ایجاد یک بازی زیبا خواهد شد و امیدوارم در این شرایط تیم استقلال با توجه به نیاز مبرمی که دارد بتواند سه امتیاز بازی را کسب کند.

او درباره اخراج محمد دانشگر گفت: برای کادر فنی هیچ چیزی مهم تر از نظم و انضباط نیست. من یادم است اولین باری که با آقای مجیدی کار را شروع کردیم، اولین صحبتی که کردند این بود که من پای تمام تیم و تمام مشکلات مربوط به آن می مانم اما به تنها چیزی که اهمیت میدهم، نظم و انضباط است. یعنی از هر چیزی غیر از نظم و انضباط می توانم بگذرم. آقای دانشگر بازیکن خوب و باکیفیت و تاثیرگذاری است اما اعتقاد من این است بازیکنان بزرگ باید برای جوانان الگو باشند و آقای دانشگر بی نظمی کرد و این بی احترامی به بازیکنان، کادر فنی و مجموعه بزرگ استقلال است و تیم استقلال از قدیم که ما در آن بازی می کردیم بر مبنای نظم استوار بوده است و قطعا هم همین شرایط الان وجود دارد و هر بازیکنی که از این شرایط خارج باشد، با او برخورد انضباطی می شود. آقای مجیدی دانشگر را تحویل باشگاه داده است.

مربی استقلال درباره حضور سیاوش یزدانی و عارف غلامی در تمرین دیروز (سه شنبه) گفت: این دو بازیکن برای تستی آمده بودند که سازمان لیگ آن را مد نظر داشته است. هم آقای یزدانی و هم آقای غلامی آمده بودند تا یک تستی از آن ها گرفته شود و یک تست نهایی هم قرار است امروز (چهارشنبه) از آن ها گرفته شود و می خواهیم مشکلات شان را مورد بررسی قرار دهیم  و امیدوارم مشکلات آن ها برطرف شده باشد و در صورت منفی شدن تست می توانند فردای بازی کنار دیگر بازیکنان کار خود را شروع کنند.

او درباره بازی معوقه تیمش مقابل پارس جنوبی اظهار کرد: طبق برنامه ای که به ما دادند، من بارها گفته ام و باز تاکید می کنم ما برای بازی مقابل پارس جنوبی قصد رفتن به  جم را داشتیم حتی به فرودگاه رفتیم و کارت پرواز را گرفتیم و در آخرین لحظه به ما خبر دادند تست برخی از بازیکنان مثبت اعلام شده است. این روزها حرف های زیادی از تیم پارس جنوبی می شنویم که برای ما محترم هستند اما واقعیت امر این است که حفظ سلامتی بازیکنان برای ما از همه چیز مهم تر است. ما اعتقاد داشتیم این بازیکنان را با خودمان ببریم چون هیچ علائمی نداشتند و مشکلات بدنی و تنفسی مربوط به کرونا را نداشتند. این بازیکنان فقط ناقل بودند و می توانستند در هوایپما و در زمین باعث انتقال شوند و بازیکنان تیم مقابل به این ویروس مبتلا شوند. در واقع ما کار انسانی انجام دادیم و قطعا سازمان لیگ با توجه به مستندات به این نتیجه رسید که بازی باید تکرار شود و هر حکمی غیر از این صادر می شد، بی انصافی محض بود. بازی معوقه تیم ما را روز دوشنبه گذاشتند که امیدوار هستیم بعد از این بازی، به آن بازی فکر کنیم و خودمان را آماده یک نبرد حساس مقابل پارس جنوبی کنیم.

نامجو مطلق درباره غیبت فرهاد مجیدی در نشست خبری گفت: من هم اعتقاد دارم که سرمربی تیم باید در نشست خبری حضور داشته باشد، من این مساله را به فرهاد هم گفتم و قطعا حرفی که از دهان شما در می آید، برای مخاطب سندیت و ارزش بیشتری دارد اما ایشان عذرخواهی کردند و به خاطر مشکلاتی که داشتند، این وظیفه را به من محول کردند که من در خدمت شما باشم. من هم با شما  موافقم و سرمربی تیم اگر حضور داشته باشد، صحبت هایی که انجام می دهد، جذاب تر خواهد بود.

مربی استقلال در پایان گفت: یک تشکر ویژه باید از بازیکنان استقلال داشته باشم که در بازی آبادان با تمام مشکلاتی که بود و ۶ بازیکنی که در اختیار نداشتیم و گرما و رطوبتی که در آبادان وجود داشت اما در این بازی بازیکنان با توجه به انگیزه ای که برای برد داشتند و دوست داشتند بازی را ببرند، زحمت زیادی کشیدند و دوندگی بالایی داشتند. من فقط دو نمونه آماری بگویم که در این شرایط آب و هوایی ما بازیکنی مثل علی کریمی را داشتیم که ۱۲ کیلومتر برای ما دویده بود و با GPS که به بازیکنان می بندیم و داده هایش را بررسی  می کنیم، ۱۲ کیلومتر دویدن کار بسیار سختی است. چیزی که برای ما حائز اهمیت است، این است که شیخ دیاباته در این بازی ۱۰ کیلومتر دویده بود و این دوندگی برای بازیکنی که نوک حمله بازی میکند و با توجه به بازی قبل، یک روز فوق العاده را رقم زد و برای موفقیت تیم تلاش زیادی کرد و تک تک بازیکنان در آن روز زحمت زیادی کشیدند و جا دارد که از آن ها تشکر کنم. / ایسنا

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی