امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۴۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،تیم انتهای جدولی رایکا بابل نتوانست در بازی خانگی از هوادار امتیاز بگیرد تا خطر سقوط را بیش از پیش احساس کند.

 به گزارش دریای ورزش“،  در یکی از بازی‌های هفته سی‌ودوم  لیگ دسته اول امروز تیم رایکا در ورزشگاه هفت تیر بابل میزبان هوادار تهران بود.

رایکا که با ۳۱ امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد و یکی از گزینه‌های سقوط محسوب می‌شود، برای فرار از این منطقه نیاز به سه امتیاز این بازی خانگی داشت، اما از پس تیم آماده عنایتی برنیامد.

هوادار با اینکه شانسی برای صعود ندارد، اما در هفته های اخیر نتایج درخشانی را با سرمربیگری غلامرضا عنایتی ثبت کرده و امروز هم با گل دقیقه ۲۷ سینا اسدبیگی از حریفش پیش افتاد. بابلی‌ها در ادامه تلاش زیادی برای جبران گل خورده داشتند و در دقیقه ۸۷ توسط مهرداد حیدری به گل تساوی رسیدند.
با اینکه به نظر می رسید میزبان می تواند با یک امتیاز یک پله صعود در جدول را تجربه کند، اما هوادار بار دیگر در دقیقه ۹۰ توسط حمید کاظمی گلزنی کرد و در نهایت ۲ بر یک برنده این دیدار پر افت و خیز شد.
با این سه امتیاز هوادار ۵۱ امتیازی شد و وضعیت خود را در جدول بهبود بخشید، اما رایکا ۳۱ امتیازی ماند و در دو هفته آتی همچنان باید برای بقا تلاش کند. البته تیم بابلی به خاطر ناکامی رقبایش در بازی های امروز همچنان شانس خوبی برای بالا کشیدن خودش در جدول خواهد داشت.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی