امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۴۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  دریافت کننده ایرانی تیم والیبال گرین‌یارد گفت: محدودیت‌های پروازی به دلیل شیوع کرونا، کارم را برای حضور در بلژیک کمی سخت کرد.

به گزارش دریای ورزش“، امیرحسین اسفندیار درمورد علت تعویق حضورش در بلژیک و پیگیری تمریناتش به صورت انفرادی اظهار داشت: به دلیل شیوع کرونا، تمام دنیا دچار مشکلاتی شده‌اند. من هم به دلیل محدودیت‌های پروازی که وجود داشت، نتوانستم در تاریخ مدنظر مسئولان باشگاه راهی بلژیک شوم.

وی ادامه داد: از میثم جعفری، مدیر تشریفات فدراسیون والیبال بسیار تشکر می‌کنم که در این مدت کارهای من را پیگیری کرد تا بتوانم در بهترین شرایط راهی بلژیک شوم. کریمی هم قرار بود همراه من بیاید اما مشکلاتی ایجاد شد که با رفع آنها، می‌تواند تا ۱۰ روز دیگر به تیم اضافه شود.

دریافت کننده تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: در مدتی که ایران بودم، تمریناتم را به صورت انفرادی برگزار می‌کردم. مربیان تیم و مربی بدنساز برنامه‌ اختصاصی برای من ارسال کرده بود و من هم برهمان اساس تمریناتم را دنبال می‌کردم. مدتی هم در کنار تیم هراز آمل تمرین کردم که باید از مسئولان این تیم هم بابت فراهم کردن این شرایط تشکر کنم.

اسفندیار عنوان کرد: به زودی تمریناتم را به تیم جدیدم آغاز خواهم کرد. انگیزه بسیار زیادی دارم و می‌خواهم تمام توانایی‌هایم را نشان دهم. باید نماینده شایسته‌ای برای والیبال ایران باشم و قطعاً در این مسیر قدم‌های خوبی برخواهم داشت. کادر فنی گرین‌یارد حساب ویژه‌ای روی من و جواد کریمی باز کرده که باید تلاش کنیم جواب اعتماد آنها را بدهیم. / فارس

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی