امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۱۳:۴۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، عضو تیم ملی کشتی در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ گفت: نمی‌دانم امسال با توجه به وضعیت کرونا، به چه شکل انتخابیِ المپیک برگزار می‌شود، اما تنها هدفم به دست آوردن دوبنده تیم ملی است.

 به گزارش دریای ورزش“، علی شعبانی در مورد اینکه کشتی مجوز برگزاری اردو را گرفته است، اظهار داشت: در اخبار دیدم که کشتی هم می‌تواند اردو برگزار گند، اما هنوز چیزی به ما گفته نشده و فعلاً در انتظار آغاز لیگ برتر کشتی هستیم. البته یک جلسه هم با تیم قائمشهر تمرین کردیم، ان شاءالله که لیگ برگزار شود.وی که تمریناتش را همراه با چند کشتی‌گیر دیگر از جمله حسن یزدانی دنبال می‌کند، در این باره تاکید کرد: من و حسن یزدانی زیر نظر دکتر شریفی در ساری بدنسازی می‌کنم. کار روی تشک ما هم همراه با ایمان صادقی و مهدی یگانه انجام می‌شود. همیشه ما چند نفر با هم تمرین می‌کنیم. تمرین کشتی‌مان زیر نظر امید اسماعیل‌پور است. به خاطر کرونا به هر باشگاهی نمی‌رویم و خیلی مراقب هستیم. کلید باشگاه دست ما است.

این کشتی‌گیر مازندرانی با تاکید بر اینکه شغلی غیر از کشتی ندارد، تصریح کرد: نه تنها من، بلکه هیچ کشتی‌گیر ملی‌پوشی شغل ندارد. از رضا اطری ۵۷ کیلو گرفته تا یدالله محبی ۱۲۵ کیلوگرم، همه همین وضعیت را داریم. واقعاً سخت است که لیگ هم برگزار نشود و درآمدی نداشته باشیم. پدرم مکانیک است، سخت است که در ۲۵ سالگی همچنان پول توجیبی از پدرم بگیرم. ما همه امیدوار هستیم که فدراسیون کشتی بتواند از وزارت بهداشت مجوز برگزاری مسابقات را بگیرد. علیرضا دبیر در این رابطه خیلی پیگیری می‌کند، او برای گرفتن مجوز برگزاری اردوی تیم ملی هم تلاش زیادی کرد و همه ممنونش هستیم.

مدعی وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی آزاد در پایان گفت: همه تمریناتی که انجام می‌دهم در راستای به دست آوردن دوبنده تیم ملی است.  نمی‌دانم امسال با توجه به وضعیت کرونا، به چه شکل انتخابیِ المپیک برگزار می‌شود، اما تنها هدفم به دست آوردن دوبنده تیم ملی است. باید شکستم در نورسلطان را جبران کنم. دغدغه اصلی من این روزها رسیدن به دوبنده تیم ملی و کسب مدال در المپیک است و خیلی هم شاید به لیگ فکر نکنم. کشتی در همه کشورها استارت خورده و همه به دنبال برگزاری مسابقه و اردوی تیم ملی شان هستند. امیدوارم ما هم بتوانیم شاهد همین اتفاق باشیم. / تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی