امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۱۵:۲۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: مقابل نساجی کاملا بازی را در دست داشتیم.

به گزارش دریای ورزش“، محرم نویدکیا در نشست خبری پس از پیروزی تیم فوتبال سپاهان مقابل نساجی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود، ما موقعیت‌های خوبی مقابل دروازه حریف ایجاد کردیم. تغییراتی در سیستم هجومی داده بودیم و باید این واقعیت را قبول کنیم که در طول ۹۰ دقیقه بازی را دست داشته باشیم.

وی در خصوص حضورش در کنفرانس خبری گفت: من مشکلی برای آمدن به کنفرانس خبری ندارم و از باشگاه به من گفته‌اند که سازمان لیگ فقط اجازه می‌دهد کسی که اسمش به عنوان سرمربی رد شده شرکت کند. اگر سازمان لیگ به من اجازه بدهد، تمام کنفرانس‌ها را حضور پیدا می‌کنم. نمی‌خواهم کار غیر حرفه‌ای انجام دهم؛ در صورتی که خیلی کارهای غیر حرفه‌ای در فوتبال دیده‌ام.

سرمربی سپاهان در خصوص تغییر تاکتیک در این بازی گفت: یک تغییر انجام دادیم. آمدن کی‌روش و بردن شهباز‌زاده به کناره یک ریسک بود که انجام دادیم و جواب گرفتیم. هر سه نفر جلوی ما خوب کار کردند و گل زدند.

وی در خصوص بازگشت کی‌روش استنلی به ترکیب سپاهان گفت: چون یک نفر امروز خوب بازی کرده، نمی‌تواند در ترکیب قرار بگیرد. اگر در تمرین خوب باشند، ترجیح می‌دهم بازی کنند. اسم و رسم برایم مهم نیست. هر کدام از بازیکنان شرایط بهتری داشته باشند، در ترکیب قرار می‌گیرند. اگر بازیکنان با همین روش بازی کنند، از آنها استفاده می‌شود.

نویدکیا افزود: می‌دانستیم با این تغییرات مشکلاتی برایمان به وجود خواهد آمد. نمی‌خواهم بگویم با این برد مشکلاتم رفع شده و هنوز مشکلات زیادی داریم. زمین‌هایی در فوتبال ما هستند که شرایط خوبی ندارند و ما در آنها به مشکل می‌خوریم. باید بتوانیم مشکل را حل کنیم. در بعضی‌ از بازی‌ها، فوتبال زیبا نمی‌تواند به ما کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: در هر دیدار سعی می‌کنیم بهتر باشیم. شرایط نشان می‌دهد یک تیم منسجم هستیم. متکی به نفر نیستیم و نفرات را از دست نمی‌دهیم. تا آنجایی که می‌توانیم تلاش می‌کنیم تا به موفقیت برسیم. سپاهان مثل خانه من است و می‌خواهم موفق شود. بازیکن‌هایی دارم که همین حس را دارند و برای موفقیت سپاهان تلاش می‌کنند. از شاگردانم ممنون هستم.

سرمربی سپاهان عنوان کرد: ‌باید یاد بگیریم در نیمه اول اگر جلو هستیم، نیمه دوم را از دست ندهیم و تا دقیقه آخر برای روی اصولی که داریم تلاش کنیم .

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی