امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۰۷:۴۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، برای بازگشت به تیم ملی در لیگ مبارزه می کنم ؛ در تیم کن راحتم .

به گزارش دریای ورزش“، فرزان عاشورزاده با بیان اینکه قصد حضور در رقابتهای لیگ برتر را نداشتم ولی صحبت‌های سرمربی تیم ملی در خصوص نگاه ویژه به لیگ برای انتخاب تکواندوکاران، باعث تغییر نظرم شد اظهار داشت: هدف اصلی من بازگشت به ترکیب اصلی تیم ملی است و برای رسیدن به همین هدف هم در لیگ مبارزه می‌کنم. با توجه به شرایط کرونا بعید می دانم به این زودی ها شرایط برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی مهیا شود و پس از گفتگوی سرمربی تیم ملی با سایت فدراسیون در خصوص انتخاب تکواندوکاران مورد نظر از رقابتهای لیگ، تصمیم گرفتم در این رقابتها به میدان بروم.

وی در خصوص علت مبارزه نکردن در لیگ هم گفت: همه می‌دانند که در ابتدا اصلاً قصد حضور در لیگ را نداشتم. چرا که هنوز بر انتقاد خود از سازمان لیگ که هیچ اتفاق جدیدی در مسابقاتی که سال‌ها سابقه دارد، نیفتاده و ملی پوشان با وجود تلاش زیاد، قراردادهایی برابر با این زحمات نمی‌بندند. در لیگ تکواندو می‌توان خیلی کارهای زیاد و جدیدی انجام داد که هم جذابیت مسابقات بالا برود و هم شرایط مالی را برای حضور تکواندوکاران طراز اول جذاب‌تر کرد. ولی متأسفانه این مسابقات سالهاست روی یک نوار حرکت می‌کند، بدون هیچ خلاقیت و طرحی نو.

عاشورزاده در مورد قرارداد با تیم «کن» هم گفت: پس از آنکه تصمیم گرفتم در مسابقات لیگ شرکت کنم با مسئولان تیم سابق خود یعنی لوازم خانگی کن تماس گرفتم و با برخورد بسیار خوب چگینی سرپرست تیم مواجه شدم که برای رفتن به پاس ناجا با من همکاری کردند. اما استاد سلطانی از پاس تماس گرفتند که شرایط مالی باشگاه اجازه عقد قرارداد را نمی‌دهد که در نهایت هم این تیم منحل شد. در ادامه با مس کرمان صحبت‌هایی شد و روی همه مسائل از جمله مبلغ قرارداد هم توافق شد و منتظر تماس برای نهایی کردن این تفاهم بودم که در رسانه‌ها از عدم موافقت هیأت مدیره مس مطلع شدم. البته این کار اخلاقی نبود و باید به من اطلاع می‌دادند.

دارنده مدال طلای سال ۲۰۱۵ جهان افزود: پس از تمام این جریانات، با تیم سابق خود وارد مذاکره شده و پس از هماهنگی با سرپرست تیم، با استاد زوار سرمربی «کن» هم صحبت‌های نهایی انجام شد و در نهایت عصر چهارشنبه قرارداد خود را با این تیم نهایی کردم. دو سال در «کن» حضور داشته‌ام و به دلیل همان تجربه بسیار خوب تصمیم گرفتم بازهم با این تیم ادامه دهم.

وی در پاسخ به این سوال که در چه وزنی مبارزه خواهد کرد، گفت: هدف نهایی من کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ در وزن ۶۸- کیلوگرم است. برای رسیدن به این هدف هم برنامه ریزی کرده‌ام. در بازی‌های لیگ در همین وزن حضور خواهم داشت. اما در مسابقات جهانی و آسیایی به فکر رسیدن به ترکیب ثابت تیم ملی در وزن سوم (۶۳- کیلوگرم) هستم. چرا که باید امتیازات را یکی بعد از دیگری جمع کنم تا ضمن بالا آمدن در رنکینگ المپیکی، مجوز حضور در گرندپری ها را بدست بیاورم.

عاشورزاده در پایان به شرایط آمادگی خود هم اشاره کرد و گفت: من هم مانند سایر ورزشکاران شرایط تمرینات فنی را به دلیل محدودیت‌های کرونا نداشتم. تمرینات بدنسازی را دنبال می‌کردم و شرایط مناسبی دارم. دو هفته است تمرینات فنی تکواندو را آغاز کرده‌ام به امید خدا آماده می‌شویم که از هفته آینده با کن در لیگ شرکت کنم. / مهر

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی