امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۳۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از دیروز در شهر آلماتی قزاقستان آغاز شد و امروز با مشخص شدن نفرات برتر پنج وزن دوم به پایان می‌رسد.

 به گزارش دریای ورزش“،  عصر امروز در دیدار فینال وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد به میدان رفت و به مدال نقره بسنده کرد.محسن نژاد در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر کاتوبک عبدیکریم از قرقیزستان را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل مردان اله یاروف از ترکمنستان با نتیجه ۸ بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

محسن نژاد در این مرحله مقابل آیاتا سوزوکی از ژاپن با نتیجه ۹ بر یک به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار فینال آدیوس سلطانگالی دارنده مدال برنز جهان از قزاقستان با نتیجه ۸ بر ۴ مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

همچنین در وزن ۶۷ کیلوگرم حسین اسدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با توجه به غیبت الاجامی از عراق به پیروزی دست یافت.

وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با تسوچیکا شیمویامادا دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۹ بر صفر آشو از هند را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی