امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۳۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  مربی تیم فوتبال نساجی گفت: کار سختی مقابل سپاهان خواهیم داشت و بازی مقابل سپاهان برای ما ویژه خواهد بود.

 به گزارش دریای ورزش“،  اسماعیل اسماعیلی در نشست خبری پیش از بازی نساجی مقابل سپاهان اظهار کرد: درگذشت نادر دست نشان را به خانواده او و فوتبال مازندران تسلیت می‌گویم. او کسی بود که می‌توانست دست خیلی‌ها را بگیرد و جوانان ما متاسفانه دیگر از دیدنش محروم هستند. اولین بازی بعد از درگذشت او خیلی سخت است و هضم این مساله برای ما سخت است. متاسفانه محکومیم راه‌مان را ادامه دهیم. راه او ادامه دار است و همیشه با یاد او بازی خواهیم کرد. از همه کسانی که ابراز همدردی کردند تشکر و قدردانی داریم.او درباره شرایط نساجی و بازی این تیم مقابل سپاهان گفت: سپاهان تیم بزرگی است و کادر و بازیکنان خیلی خوبی دارد. می‌دانیم چه بازی در پیش داریم و کار سختی خواهیم داشت. ما هم حریف را آنالیز کردیم و امیدوارم بازی خوبی را از تیم خودمان ببینیم. بازی در مقابل سپاهان برای ما ویژه خواهد بود و هر دو تیم برای سه امتیاز به زمین می‌آیند. ما باید خوشحال باشیم که سپاهان برای پیروزی مقابل ما قرار می‌گیرد و ما هم برای برد مقابل این تیم حضور پیدا خواهیم کرد. این می‌تواند برای ما یک برگ برنده باشد.

مربی تیم فوتبال نساجی درباره بازیکنانی که در این تیم به کرونا مبتلا شده‌اند، عنوان کرد: ما دو مرحله تست کرونا دادیم و تست حدود ده نفر از اعضای تیم ما مثبت شد. برای بازی فردا هنوز جواب تست‌ها به طور کامل نیامده است و تکلیف دو سه نفر از اعضای تیم ما مشخص نیست. قرار است امروز به ما اطلاع دهند. ما به لحاظ وجدانی باید این مسائل را بگوییم که تیم‌ها دچار مشکل نشوند. دیدیم که پرسپولیس بعد از بازی ما دو بازیکن خوبش را برای آسیا نتوانست ببرد و دچار مشکل شدند. امیدواریم که دیگر برای کسی مشکلی پیش نیاید.

او درباره وضعیت مجتبی ممشلی گفت: او شرایطش خوب است و دارد تمرین می‌کند. ان‌شاءالله در هفته‌های آینده بتوانیم از او استفاده کنیم.

اسماعیلی در پاسخ به این سوال که ” قصد دارید بازیکن جدید جذب کنید یا خیر؟” خاطرنشان کرد: ما سهمیه جذب بازیکن را داریم. اگر بازیکنی پیدا شود که به درد تیم بخورد و بتوانیم از او استفاده کنیم، قطعا دنبالش هستیم اما مطمئنا کار سختی پیش رو خواهیم داشت.

او درباره نارضایتی ساکت الهامی از چمن ورزشگاه وطنی گفت: همه چمن مصنوعی را می‌شناسند و لازم نیست بخواهم بازی در چمن مصنوعی را توضیح دهم. متاسفانه بازیکنان زیادی را در این چمن از دست دادیم و تیم‌های دیگر هم به همین مشکل خوردند. دیروز هم در تمرین احسان قهاری یکی از بازیکنان‌مان دچار مصدومیت شد و امیدوارم که این بازیکن به شرایط خوبش برگردد. به خاطر این مشکل او را برای بازی فردا نخواهیم داشت.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی