امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۴۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  مدعی وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد گفت: سعی کردم پس از ۴ سال به آماده‌ترین شکل به کشتی بازگردم.

به گزارش دریای ورزش“،  محمدحسین محمدیان که در مسابقات گزینشی آسیایی در آلماتی موفق به کسب سهمیه المپیک شد، اظهار داشت: تیم ملی آزاد خوشبختانه سه سهمیه باقی مانده را به دست آورد، در وزن ۹۷ کیلوگرم مدعیانخوبیداریم. علی شعبانی، علیرضا کریمی و مجتبی که باید دید درنهایت کدام کشتی گیر راهی المپیک می شود.

وی که بعد از ۴ سال دوری از مسابقات، بازگشت قدرتمندانه‌ای به کشتی داشت، خاطرنشان کرد: بعد از آنکه سال ۲۰۱۵ به آسیایی رفتم آن محرومیت برایم ایجاد شد و باید حتما پرقدرت برمی‌گشتم. ۶ ماه دوری از مسابقه هم سخت است و برگشتن به تشک بعد از آن خیلی سخت می شود ولی من سعی کردم بعد از ۴ سال دوری به آماده ترین شکل بیایم چون اگر غیر از این بود، نتیجه نمی‌گرفتم. همه هدفم رسیدن به المپیک بود. تا الان هم هنوز کاری انجام ندادم و کارم زمانی تکمیل می شود که یک مدال خوشرنگ از المپیک بگیرم.

محمدیان که سال گذشته باخت را مقابل شعبانی تجربه کرد، در این خصوص تاکید کرد:کروناباعث شد چند وقتی تمرین ما شکل ایده آلی نداشته باشد. من آسیب دیدگی بدی داشتم و ۲-۳ ماه خانه نشن بودم، به همین دلیل در انتخابی از نظر روحی و بدنی شرایط ایده آلی نداشتم. بعد از حضور در ۷-۸ اردو به گزینشی رفتیم، بدنم عالی نبود و قطعا باید بهتر شود اما شرایط بدنی ام به نسبت خوب بود و توانستیم بعد از غلبه بر کشتی گیران ژاپن، ترکمنستان و هند سهمیه المپیک را بگیرم. حریف فینالم هم ابراگیموف ازبک بود که با من کشتی نگرفت.

این کشتی گیر مازندرانی در مورد شناختش از حریفان خارجی تصریح کرد: المپیک بزرگترین رویداد ورزشی است و آرزوی هر ورزشکاری این است که در آن حضور داشته و مدال بگیرد. من هم قطعا تمامی حریفان خارجی ام را دنبال می‌کنم، سعدالله‌یف روس، اسنایدر آمریکایی، شریف شریف اف آذربایجانی و بقیه را در هر مسابقه ای که می‌روند می بینم و نکات فنی را با مربیان درمیان می گذارم. اگر برای المپیک انتخاب شدم، با کادرفنی کلاس آنالیز خواهیم گذاشت./ فارس

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی