امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۰۸:۲۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  عضو تیم ملی کشتی آزاد در المپیک ۲۰۲۰ توکیو می‌گوید که هنوز شکست در المپیک را فراموش نکرده و حقش کسب مدال در این رقابت‌ها بوده است.

 به گزارش دریای ورزش“،  رضا اطری در خصوص وضعیت تمریناتش بعد از ناکامی در رقابت‌های المپیک اظهار داشت: تمریناتم را یک ماهی می‌شود که شروع کردم و برای حضور در لیگ تمرین می‌کنم. با فولادین ذوب آمل برای شرکت در لیگ توافق کرده و قرارداد بستم.کشتی‌گیر ۲۷ ساله وزن ۵۷ کیلوگرم مازندرانی با تاکید بر اینکه هنوز شکست در المپیک را هضم نکرده، گفت: همه زندگی‌ام را روی المپیک گذاشته بودم، باید می‌بردم و می‌توانستم هم ببرم و مدال بگیرم، اما با اتفاقاتی که رخ داد، نشد. جوانی‌ام را در کشتی گذاشتم که نتیجه بگیرم. هنوز هم یک چشمم اشک است و یک چشمم خون، شکست تلخ در المپیک را فراموش نکرده‌ام. این شکست هم برای خودم و هم خانواده‌ام سنگین بود.

وی در مورد اینکه فکر می‌کند از چه مسابقه‌ای بار دیگر به او میدان داده خواهد شد، عنوان کرد: نمی‌دانم برنامه چیست. توکلم به خداست و بعد هم علیرضا دبیر امید دارم که نگاهش در کشتی این است که حق کسی ناحق نشود. امیدوارم در انتخابی به من فرصت کشتی گرفتن داده شود.

اطری در پاسخ به این سوال که آیا قصد تغییر وزن دارد، گفت: هنوز معلوم نیست و باید روی این موضوع بیشتر فکر کنم. / تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی