امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۰۹:۱۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  ۴ نماینده کشورمان امشب برای کسب مدال طلا به روی تشک می روند .

به گزارش دریای ورزش“، رقابت های رده بندی و فینال اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان امشب در شهر اسلو نروژ برگزار می شود.

علیرضا سرلک، امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی و کامران قاسم پور نمایندگان کشورمان به ترتیب در اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند.
رقابت های رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت ۱۹:۳۰ امشب برگزار می شود.
نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم علیرضا سرلک پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفرجوزپه ویلارو از اکوادور را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۷ بر ۶ از سد آریان تسیوترین از بلاروس گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. سرلک در این مرحله سلیمان آتلی دارنده مدال نقره جهان از ترکیه را با نتیجه ۷ بر ۴ از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار فینال به مصاف توماس گیلیمان دارنده مدال برنز المپیک و نقره جهان از آمریکا می رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر گابریل جاناتچ از اتریش را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه ۱۳ بر ۳ مقابل سباستین ریورا از پورتوریکو به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. یزدانی در این مرحله مقابل کرزیستوف بینکوفسکی از لهستان با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۴ علیبک عثمان اف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال با ژاگیر شاکیف قهرمان اروپا از روسیه مبارزه می کند.

در وزن ۷۹ کیلوگرم محمد نخودی در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر آرون کانوا از ایتالیا را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۴ آرمان آواگایان از ارمنستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر صفر سیف الدین آلکما از فرانسه را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نخودی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۵ از سد  نیکا کنتچادزه دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان گذشت و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در دیدار فینال جردن باروز قهرمان المپیک و جهان از آمریکا است.

در وزن ۹۲ کیلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۷ بر صفر از سد آندریل ولاوسف از اوکراین گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر ۱ ایراکلی متسیتوری دارنده مدال برنز جهان از گرجستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. قاسم پور در این مرحله در یک کشتی نفس گیر مقابل جی دن کاکس قهرمان جهان از آمریکا با نتیجه ۳ بر ۳ به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار پایانی به مصاف ماگومد کوربانوف قهرمان اروپا از روسیه می رود.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی