امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۰۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  قرعه‌کشی اولین دوره مسابقات آزاد قهرمانی جهان تکواندو زنان ۲۰۲۱ انجام و نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند.

به گزارش دریای ورزش“،  اولین دوره مسابقات آزاد قهرمانی جهان تکواندو زنان ۲۰۲۱ (۴G)، روزهای چهارم تا ششم آذرماه (۲۵ تا ۲۷ نوامبر) با حضور ۱۷۰ تکواندوکار از ۳۱ کشور به میزبانی “ریاض” عربستان برگزار می‌شود.

قرعه‌کشی این مسابقات عصر روز سه‌شنبه ( دوم آذرماه) انجام و نمایندگان کشورمان حریفان خود را در این دوره از رقابت‌ها شناختند.زهرا شیدایی ملی پوش مازندرانی و تنها نماینده استان در این رقابتها است که در وزن ۵۷- کیلوگرم به شیاپ جاننگ می رود ابتدا با “النا میرونیوک” از روسیه، قهرمان و نایب قهرمان اروپا ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ دیدار خواهد کرد و پس از آن به مصاف “نیکیتا گلاسنویچ” تکواندوکار با تجربه کرواسی که برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۷ و مدال های مختلف را در کارنامه دارد، می‌رود.

رقابت‌های روز اول (پنجشنبه – چهارم آذرماه) در اوزان ۴۶-، ۶۲- و ۷۳+ کیلوگرم برگزار می‌شود؛ مرحله مقدماتی ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ انجام خواهد شد، افتتاحیه این مسابقات ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۵:۳۰ است و پس از آن از ساعت ۱۶ تا ۱۹:۳۰ ادامه مسابقات در مراحل مقدماتی و نیمه‌نهایی پیگیری می‌شود؛ فینال تمامی اوزان روز پایانی برگزار خواهد شد.

*نمایندگان ایران در روز اول: سعیده نصیری – کوثر اساسه – نرگس میرنوراللهی – زینب اسماعیلی

مسابقات روز دوم (جمعه – پنجم آذرماه) در اوزان ۴۹-، ۵۷- و ۷۳- انجام خواهد شد؛ رقابت‌ها از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و ۱۴:۳۰ تا ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.

*نمایندگان ایران در روز دوم: ناهید کیانی – زهرا شیدایی – ملیکا میرحسینی

مسابقات روز سوم و پایانی (شنبه – ششم آذرماه) در اوزان ۵۳- و ۶۷- کیلوگرم برگزار خواهد شد که رقابت‌ها این روز از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و ۱۴:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پیگیری می‌شود؛ مبارزات فینال تمامی اوزان این رویداد نیز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰:۳۰ انجام خواهد شد.

*نماینده ایران در روز سوم و پایانی: غزل سلطانی

مسابقات آزاد قهرمانی جهان تکواندو زنان ۲۰۲۱، ۴G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴٫۴۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی