امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۲۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  مسابقات فریزبی قهرمانی کشور با عنوان لیگ دیسک طلایی با حضور ورزشکارانی از ۲۰ استان کشور در مجموعه فرهنگی پردیس ناجا در شهرساری استان مازندران آغاز به کار کرد.

به گزارش دریای ورزش“،  روهام ابوطالبی سرپرست نخستین دوره از مسابقات فریزبی قهرمانی کشور و رئیس هیأت ورزش های همگانی استان مازندران صبح امروز یکشنبه (هفتم اسفندماه ۱۴۰۰ )، در حاشیه مراسم افتتاحیه این دوره از رقابتها که با حضور مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد،  به تشریح لیگ دیسک طلایی پرداخت و اظهار داشت: لیگ دیسک طلایی برای نخستین بار از مهرماه سال ۱۴۰۰ همزمان با روز تربیت‌بدنی با حضور رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی و روسای هیئت‌های ورزش همگانی استانها، آغاز و به مدت یک ماه در سطح محلات و شهرستان‌ها برگزار و به برگزاری مسابقات قهرمانی استان ختم شد.
وی بیان کرد: در مسابقات استانی لیگ دیسک طلایی ۱۹ هزار و ۴۸ نفر از ورزشکار خانم و آقا مشارکت داشته و با هم به رقابت پرداختند.
ابوطالبی با اشاره به اینکه اولویت برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی، برگزاری مسابقات به‌صورت میدانی در سطح محلات و مناطق مختلف شهری و روستایی کشور بوده است، خاطرنشان کرد: پس از پایان رقابت های استانی ۲۵ استان به مرحله کشوری راه یافتند که در مسابقات آقایان که به میزبانی استان مازندران برگزار شده ۲۰ تیم در مدت دو روز با یکدیگر به رقابت می پردازند.
وی ادامه داد : این رویداد بزرگ ورزشی که می توان از آن به عنوان بزرگترین رویداد ورزش فریزبی آسیا نام برد، در سه بخش آیتم دقت، مسافت و حداکثر زمان پرواز برگزار و رکوردهای ورزشکاران برای نخستین بار به‌عنوان رکورد ملی در ورزش فریزبی ثبت می شود.
ابوطالبی  افزود: پس از پایان مسابقات، شهر گنبدکاووس استان گلستان نیز میزبان مسابقات قهرمانی کشور فریزبی(لیگ دیسک طلایی ) بانوان است، که این رقابت ها نیز روزهای دهم و یازدهم آذرماه ۱۴۰۰ برگزار می شود
براساس این گزارش، سرپرستی برگزاری مسابقات ملی دیسک طلایی را روهام ابوطالبی، میلاد دبیری به عنوان سرپرست فنی، شهرام میراب به عنوان رئیس هیئت داروان، مجید محمودی به عنوان مسئول نظارت و ارزشیابی، امید فرتاش به عنوان مسئول هماهنگی و علی شاهسون به عنوان مسئول روابط عمومی برعهده دارند.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی