امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۱۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،   تیم شهدای بابلسر در هفته چهارم لیگ ۲ فوتبال کشور با وجود برتری به میزبانش شهرداری بم باخت.

به گزارش دریای ورزش“،  تیم شهرداری بم در دقیقه ۱۰ به گلی زودهنگام دست یافتند و تا پایان در مقابل حملات مهمانشان تیم شهدای بابلسر دفاع کردند تا اولین برد فصل خود را در ورزشگاه شهرداری بم جشن بگیرند.

شهدای بابلسر تا پایان بازی نسبت میزبان برتری داشت ولی حریف دفاع چندلایه و همه جانبه شهدای بم نشد تا با بدشانسی به باخت خفیف یک بر صفر باخت رضایت دهد.

رسول مقصودی، سید احد شفیعی، حمیدرضا بابایی، سید احمد مهدی زاده، حامد حسن زاده، حسن رمضانی، جواد لورایی، ابوالفضل آذرنوشان، عرفان رشیدی، احمد کیا و مهدی احمدزاده، ترکیب ۱۱ نفره شاگردان محمد قربانیان را در این مسابقه تشکیل می دادند.

تیم شهرداری بم هم با ترکیب مهدی صدقیان، کیوان کدخدازاده، کیهان میرزاده، فرزاد درویش زاده، افشین سلطانی،‌ محمدعلی دریجانی، مرتضی ملکی،‌‌ حسن جرجندی، رضا نصری،‌ محمدجواد غفوریان و بابک ابراهیمی به دیدار تیم شهدای بابلسر رفت.

شهدای بابلسر با ۶ امتیاز، جایگاه پنجم را در جدول گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور حفظ کرد.

شهرداری بم هم با کسب اولین برد فصل، ۵ امتیازی شد و تا رتبه هشتم در جدول مسابقات بالا آمد.

در پایان هفته چهارم مسابقات گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، تیم های گیلانی چوکای تالش و سپیدرود رشت با ۱۰ امتیاز و اختلاف در تعداد تفاضل گل به ترتیب رتبه اول و دوم را در جدول رده بندی رقابت ها در اختیار دارند.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی