امروز

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۳۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  مصاف نساجی مازندارن و استقلال در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 به گزارش دریای ورزش“،  در جریان هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم نساجی و استقلال امروز(دوشنبه)، در ورزشگاه امام رضا به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل پایان یافت.با این نتیجه استقلال با ۴۸ امتیاز در جایگاه اول جدول باقی ماند و نساجی مازندران با ۲۳ امتیاز در رده دهم جدول ایستاد.

نیمه اول

نساجی در ابتدای بازی، نمایش هجومی در زمین مسابقه ارائه داد و با این کار سعی کرد استقلالی‌ها را به عقب بکشاند. شاگردان الهامی روی چند موقعیت نصفه و نیمه، به نیمه زمین استقلال رسیدند اما فرصت‌های این تیم نتوانست راه به جایی ببرد.

استقلالی‌ها در دقیقه ۴، روی سانتر محمد دانشگر می‌توانستند به گل برسند اما ضربه ژستد با واکنش علیرضا حقیقی روبه‌رو شد و پس از آن، امیرحسین حسین‌زاده روی ریباند می‌توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه او به مدافعان نساجی برخورد کرد. در ادامه جعفر سلمانی می‌توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه او نیز با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از تب و تاب بازی در دقایق اول، دو تیم مقداری شکل آرام‌تری به خود گرفتند و در میانه میدان سعی داشتند، با حفظ  توپ، موقعیتی برای خود دست و پا کنند.

در دقیقه ۱۵ بازی، حامد شیری بازیکن تیم فوتبال نساجی، روی یک ضربه کاشته، شوتی روانه دروازه استقلال کرد که این ضربه با واکنش سید  حسین حسینی روبه‌رو بود.

هم‌چنین ایوب کلانتری در دقیقه ۱۷، شوتی از پشت محوطه جریمه، روانه دروازه حریف کرد که این شوت هم راه به جایی نداشت.

رضا جعفری در دقیقه ۲۰، با نفوذ به محوطه جریمه استقلال، شوت خطرناکی روانه دروازه استقلال کرد که این ضربه با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

رودی ژستد روی یک کار ترکیبی در دقیقه ۲۴، پشت محوطه جریمه نساجی صاحب موقعیت شد و اما شوت این بازیکن بی‌دقت بود و ثمری نداشت.

در دقیقه ۴۰ این مسابقه، زبیر نیک‌نفس روی پاس امیرحسین حسین‌زاده، توانست شوتی روانه دروازه نساجی کند اما ضربه او را حقیقی به کرنر فرستاد.

بازی در ادامه شکل درگیرانه داشت و تا پایان نیمه اول فرصت خاصی شکل نگرفت تا این بازی در پایان این نیمه با تساوی بدون گل پایان یابد.

نیمه دوم

نیمه دوم این بار با حملات تیم استقلال  آغاز شد. آبی‌پوشان در دقیقه ۴۶ با نفوذ به نیمه زمین نساجی صاحب موقعیت شدند اما در این بین شوت امیر حسین حسین‌زاده نتوانست دروازه علیرضا حقیقی را تهدید کند.

در ادامه رودی ژستد در دقیقه ۵۰، با نفوذ خود به محوطه جریمه نساجی، می‌توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما شوت این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۵ این بازی،‌ جدی‌ترین فرصت استقلالی‌ها شکل گرفت و امیرحسین حسین زاده از سمت راست محوطه جریمه نساجی، سانتری روی دروازه حریف ارسال کرد اما ضربه سر ژستد با واکنش دیدنی حقیقی مواجه شد.

استقلالی‌ها در ادامه فشار خود روی دروازه نساجی ادامه دادند اما دفاع شاگردان الهامی تا اواسط نیمه مانع از گلزنی آبی‌پوشان پایتخت شد.

آمانوف در دقیقه ۶۸ این بازی، روی کار ترکیبی آبی‌ها، پشت محوطه  جریمه حریف صاحبت موقعیت شد اما ضربه او بازهم با واکنش حقیقی به کرنر رفت.

آبی‌ها تا دقایق پایانی نیمه دوم سعی داشتند در این بازی سه امتیاز مورد نظر را به دست بیاورند اما شاگردان مجیدی هر چه زدند به در بسته خورد تا این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان برسد.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، امیرمهدی جانملکی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، حامد شیری، متین کریم زاده (دقیقه ۵۶ -مهرداد عبدی)، مرتضی منصوری، اکبر صادقی، مسعود شجاعی و کریم اسلامی

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، صالح حردانی (دقیقه ۷۰- ارسلان مطهری)، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین‌زاده (دقیقه ۸۲- آرمان رمضانی)، کوین یامگا و رودی ژستد (دقیقه ۵۵- عزیزبک آمانوف)

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی