امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۳۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  دستیاران مربی خارجی تیم ملی هندبال مردان ایران معرفی شدند. 

به گزارش دریای ورزش“،  صبح روز پنج شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه وسلین وویوویچ سرمربی اروپایی تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران دستیاران ایرانی خود را انتخاب کرد تا دو مربی ایرانی او را در اردوها و مسابقات قهرمانی جهان همراهی کنند.

حمید صادق شاه نشین مربی جوان و با دانش هندبال کشورمان که پیش از این هدایت تیم ملی امید را برعهده داشت و همراه با تیم ذوب آهن اصفهان در سی وچهارمین دوره لیگ برتر با سبز پوشان اصفهانی بر جایگاه سوم لیگ ایستاد و شهداد مرتجی مربی اصفهانی که با سپاهان نوین در فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر هندبال خوش درخشید به عنوان دستیاران وویوویچ معرفی شدند.

این انتخاب شایسته از سوی مربی اروپایی و موافقت رئیس جوان فدراسیون هندبال یعنی علیرضا پاکدل نشان داد که منافع ملی، درخشش تیم ملی بیشتر از هر چیزی برای او مهم است و فشارهای داخلی اصلا نمی‌تواند نظر رئیس فدراسیون را عوض کند.

البته که رئیس جوان با انتصاب های درست و اداره صحیح فدراسیون پیش از این شایستگی خود را به خانواده هندبال و ورزش کشور ثابت کرده بود چرا که پاکدل در آخرین تغییرات سید رضا مهدوی ریاست هیات هندبال استان کرمان را به عنوان مدیرتیم های ملی هندبال معرفی کرد تا بار دیگر توانمندی و قدرت تصمیم‌گیری خود را به همگی نشان دهد.

هرچند نباید از دیگر خبر خوش سال ۱۴۰۱ یعنی انتصاب روح الله اکرمی نیا به عنوان مدیر اجرایی فدراسیون هندبال به راحتی گذر کرد.

به هرحال اولین اردو تیم ملی بزرگسالان در سال ۱۴۰۱ عصر روز پنج شنبه به میزبانی تهران  در حال برگزاری است تا برترین های هندبال ایران برای حضور در ترکیب نهایی تیم ملی تلاش کنند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی