امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۴۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،   زهرا شیدایی و زهرا پوراسماعیل ۲ تکواندوکار باتجربه اهل جویبار و بابل جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عازم کره جنوبی می شوند.

به گزارش دریای ورزش“،   بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا سوم تا ششم تیرماه به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد.

مرحله نهایی رقابت های انتخابی درون اردوی تیم ملی پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه  با حضور اعضای کمیته فنی و  کادر فنی تیم  و با قضاوت داوران رسمی در محل خانه تکواندو برگزار شد.

بر همین اساس، از بین ۶ وزن اعزامی به این رویداد زهرا شیدایی در وزن ۵۷- کیلوگرم و زهرا پوراسماعیل در وزن ۷۳- کیلوگرم به عنوان نمایندگان استان مازندران در ترکیب تیم ملی حضور دارند و عازم کره جنوبی می شوند.

مبینا نعمت زاده (وزن ۴۹- کیلوگرم)، ناهید کیانی (وزن ۵۳- کیلوگرم)، نسترن ولی زاده ( ۶۲- کیلوگرم) و اکرم خدابنده (وزن ۷۳+ کیلوگرم) دیگر ملی پوشان اعزامی به این رویداد هستند.

لازم به ذکر است به دلیل آسیب دیدگی تکواندوکاران اوزان چهارم و پنجم (شیدایی و ولی زاده) کادر فنی تیم ملی، غزل سلطانی و نرگس میرنورالهی را انتخاب کرده اند که تا پایان هفته، کمیته پزشکی فدراسیون در خصوص میزان آسیب دیدگی و شرایط حضور این تکواندوکاران در ترکیب تیم ملی تصمیم گیری خواهند کرد. کمااینکه آسیب شیدایی جدی نمی باشد و قطعا با گذراندن دوره پزشکی تاییدیه لازم از سوی کمیته مربوطه صادر می گردد.

گفتنی است مینو مداح به عنوان سرمربی، ندا زارع و مهروز ساعی به عنوان مربی هدایت تیم ملی بانوان را در مسابقات قهرمانی آسیا برعهده دارند‌.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی