امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۱۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: اگر بزرگانی همچون حسین رضازاده و کوروش باقری و … نتوانند کاری برای این رشته کنند، هیچکس نخواهد نتوانست.

به گزارش دریای ورزش“،  بهداد سلیمی نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در نشست خبری امروز (سه‌شنبه – ۱۰ آبان) اظهار داشت: ما اینجا هستیم تا آینده را درست کنیم. پیگیری مسائل و مشکلات تیم‌های ملی در بخش مردان به من سپرده شده است که تمرکزم فعلاً روی تیم بزرگسالان است. هر کمکی که علی‌حسینی در پشتیبانی بخواهد، انجام خواهیم داد.

نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ادامه داد: من مخالف این موضوع هستم که جمع شدن بزرگان می‌تواند ضربه زننده باشد. اگر بزرگانی همچون حسین رضازاده، کوروش باقری و … نتوانند کاری برای این رشته کنند، هیچکس نخواهد نتوانست. همه با حسن‌نیت آمده‌اند و همه تلاش خود را می‌کنند.

سلیمی در خاتمه تصریح کرد: امیدوار به کسب کرسی در انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی هستیم، ولی رقابت بسیار سخت است. یک کارگروه در فدراسیون تشکیل شده است تا بتوانیم به اهدافی که داریم، برسیم. حضور در این کمیسیون ورزشکاران بسیار اهمیت دارد و اگر بتوانیم یکی از سه کرسی را بگیریم، بسیار حیاتی خواهد بود./ تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی