امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۱۰:۴۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

به نام خالق برحق خداوند ایثار و انصاف

“دریای ورزش“ : وقتی از عدم حمایت در استان مازندران سخن به میان می آوریم دقیقا منظورمان چیست ؟ شاید بارها و بارها با تیتر های برکناری مدیرانی که در کار خود ضعف هایی داشته اند و یا فعالیتی نداشته اند روبرو شده ایم و تعجب هم نکرده ایم چرا که اصل بر شایسته سالاری بسیار مهم بوده و همگان بر آن واقفیم . پایگاه خبری تحلیلی دریای ورزش چندی پیش طی مطلبی به تمجید از عملکرد فوق العاده ی مدیری ورزشی از شهرستان بابلسر پرداخته بود و آنقدر  عملکرد این مدیر خوب و مثبت بوده که شایستگی لقب پدر راگبی مازندران را هم از نگاه ژورنالیست های ورزشی استان داشته است . اما در کمال تعجب مدتیست که در خروجی کانال رسمی انجمن راگبی مازندران نامه های متعدد عزل این مدیر به چشم میخورد

انجمن راگبی مازندران با هدایت حسین ذبیحی که چنان هم با ورزش غریبه نیست استارت فعالیت مجدد و قوی خود را در مازندران زد . حسین ذبیحی که ورزشکار رشته ورزشی گلف هم هست مدتی را هم در هیات گلف مازندران و شهرستان ساری فعالیت داشته است . راگبی مازندران در همان شروع کار شاهد فعالیت منسجم و درخشان شهرستان بابلسر بوده است و بدون شک از بهترین شهرستان ها در رشته ورزشی راگبی بشمار میرود . قهرمانی بابلسر در نخستین لیگ ساحلی راگبی مازندران در بهمن ۹۶ که با میزبانی تحسین برانگیز بابلسری ها هم همراه بود نشان از پیگیری های دومان نوعی و فعالیت های منظمش در این رشته ورزشی داشت .

دومان نوعی سریعا تیم بانون را هم تشکیل داده و تیم هفت نفره آقایان را هم تشکیل داد . استعدادیابی در مدارس شهرستان بابلسر در رده های پایه و همچنین دعوت از مدرسان راگبی کشور سطح راگبی بابلسر را ارتقا داد . دعوت از اعرابی از اولین های راگبی کشور به بابلسر از نکات قابل توجه فعالیت این انجمن به شمار میرود .

این پایان عملکرد مثبت نوعی در راگبی نبود و وی توانست اولین تیم راگبی هفت نفره آقایان در استان مازندران را راهی مسابقات کشوری کند این تیم در تیرماه ۹۷ به شیراز اعزام شد تا بتواند پس از چند سال دوری مازندران از مسابقات کشوری ،نماینده مازندران به جمع هشت تیم برتر مسابقات راه پیدا کند.همچنین راگبی بابلسر با شرکت در دومین دوره المپیاد ورزشهای آبی ساحلی کشور بازهم حضور فعال خود را در راگبی کشور به رخ همگان کشید .

همه ی این مطالب بالا که شاید بازهم فعالیت هایی از قلم نگارنده افتاده باشد کافیست تا علامت تعجبی پس از جمله عزل دومان نوعی از سمت ریاست انجمن راگبی بابلسر قرار دهیم و از این اقدام هیات انجمن های ورزشی استان مازندران و انجمن راگبی مازندران شوکه شویم .

انجمن راگبی مازندران طی نامه ای به ریاست هیات انجمن ورزشی بابلسر خواستار عزل نوعی شد و باز هم طی نامه هایی عدم همکاری استان را با راگبی شهرستان بابلسر اعلام کرد ! حال این سوال مطرح میشود که وقتی مدیری آنقدر موفق بوده است که بهترین عملکرد را داشته است چرا باید به راحتی خواستار عزل وی شوند ؟ ورزش مازندران خصوصا راگبی در سال های اخیر بارها طی مسائلی مشابه ضربه خورده و روز به روز در برخی رشته ها پسرفت داشته ایم . انتظار از یاسر سلیم بهرامی مدیر لایق هیات انجمن های ورزشی مازندران که فردی ورزشی و شایسته در مدیریت هست و همچنین حسین ذبیحی بالاست و این انتظار میرود که با استفاده از تمامی ظرفیت های ورزش استان و بکارگیری افرادی شایسته با چنین عملکرد مثبتی سعی در پیشرفت و ارتقا هرچه بیشتر این رشته در مازندران داشته باشند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی