امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۲۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  دو تیم نساجی مازندران و سپیدرود رشت در دیداری بسیار جذاب و پر حادثه به نتیجه تساوی ۲-۲ رضایت دادند.

به گزارش دریای ورزش“،  در روز دوم از هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر عصر امروز پنجشنبه تیم های فوتبال نساجی و سپیدرود در قائمشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی ۲ به ۲ خاتمه یافت.

شرح بازی:

نیمه اول مسابقه به طور کامل در دست شاگردان جواد نکونام بود و آن‌ها فرصت‌های زیاد و خطرناکی را به دست آوردند؛ اما سودی نداشت. درست در دقایق پایانی نیمه اول، یک ضربه ایستگاهی برای نساجی به دست آمد و‌ امید سینک آن را به زیبایی شلیک کرد و در ادامه با استفاده از شلوغی محوطه جریمه، گل اول میزبان توسط مهدی نظری به ثمر  رسید.
در ادامه و با شروع نیمه دوم همه چیز به سود سپیدرود تغییر پیدا کرد. علی کریمی که هیچ دوست نداشت بازی را واگذار کند، در همان ابتدای نیمه دوم یعقوب کریمی را به زمین فرستاد و‌ تیمش‌ را هجومی کرد. با گذشت چند دقیقه از مسابقه، سپیدرودی‌ها توسط نزهتی، پنالتی به دست آوردند و غلامی آن را تبدیل به گل کرد و‌ بازی را به تساوی کشاند. رشتی‌ها که با چنگ و دندان به دنبال هر سه امتیاز بازی بودند حملات پرفشار خود را ادامه دادند و با استفاده از غفلت مدافعان نساجی، گل دوم را توسط شیخ سلیمانی وارد دروازه حامد لک کردند.
نساجی که بازی برده را با باخت عوض کرده بود، در صدد جبران برآمد و چهار دقیقه بعد از گل دوم سپیدرود، از روی کرنر ارسالی سینک و ضربه آکروباتیک زیبای عبدی کار را به تساوی ۲-۲ رساند و‌ بازی با همین نتیجه به پایان رسید. این دیدار جذاب و پربرخورد در وقت‌های تلف شده اخراجی داشت و میلاد شیخ سلیمانی به علت اعتراضات بی مورد، به وسیله فغانی از زمین مسابقه اخراج شد.

شرح گل ها:

دقیقه ۴۴: نساجی ۱ – سپیدرود ۰ (محمد مهدی نظری): یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه برای نساجی به دست آمد که امید سینک آن را به زیبایی به سمت دروازه شلیک کرد و با دفع ناقص ملکی همراه شد. در ادامه محمدمهدی نظری از شلوغی محوطه جریمه استفاده کرد و با ضربه سر، گل اول را برای تیمش به ثمر رساند.

دقیقه ۵۶- نساجی ۱-۱ سپیدرود (محمد غلامی): مهاجم باتجربه سپیدرود با ارسال پاس در عمق، نزهتی را صاحب موقعیت کرد که این بازیکن توسط دیوسالار در محوطه جریمه سرنگون شد و پنالتی برای سپیدرود به دست آمد. در ادامه محمد غلامی با ضربه‌ای فنی نتیجه را به تساوی کشاند.

دقیقه ۷۰: نساجی ۱-۲ سپیدرود رشت (میلاد شیخ سلیمانی)- سپیدرودی‌ها از سمت راست چپ صاحب یک کرنر شدند و یعقوب کریمی آن را به محوطه جریمه ارسال کرد و میلاد شیخ سلیمانی با استفاده از شلوغی محوطه جریمه و با شلیک شوتی سرکش، گل دوم را برای تیمش به ثمر رساند.

دقیقه ۷۸- نساجی ۲-۲ سپیدرود (مهرداد عبدی): امید سینک از سمت راست ارسالی را به محوطه جریمه انجام داد که با ضربه سر فرشاد فرجی همراه شد و در ادامه مهرداد عبدی با ضربه آکروباتیک زیبا گل دوم را برای نساجی به ثمر رساند.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی