امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۱۲:۳۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

والیبال مازندران از روز شنبه ۱۷ آذرماه بدون رئیس اداره می‌شود و با وجود این موضوع هنوز از برگزاری مجمع یا انتخاب سرپرست خبری به گوش نمی‌رسد.

دریای ورزش ” با وجود اینکه والیبال یکی از رشته‌های مهیج و پرطرفدار در کشور و استان مازندران است، چند وقتی این رشته  ورزشی با چالش عجیبی رو به رو شده است.

والیبال مازندران از روز شنبه ۱۷ آذرماه بدون رئیس اداره می‌شود و علت این موضوع را باید از مسؤولان دستگاه ورزش مازندران پرسید که چرا مجمع انتخاباتی هیأت والیبال مازندران برگزار نمی‌شود تا تکلیف هدایت‌گر والیبال مازندران مشخص شود.

این اتفاق مشابه چهار سال پیش است، گویا والیبال مازندران بیش از پیش سیاسی شده و قرار نیست از زیر سایه تصمیمات سیاسی خارج شود.

درست چهار سال پیش همین مشکلات برای والیبال مازندران پیش آمده بود و در نهایت سیدمیلاد تقوی سرپرستی این ورزش پرطرفدار را بر عهده گرفت.

13970625000630_Test_PhotoJ

 

 

والیبال مازندران با هدایت رئیس جوانش، در طول این چهار سال تا حدودی از بحران خارج شده بود اما بعد از پایان این دوره باز هم والیبال مازندران اسیر حواشی سابق شد.

باز هم نه خبری از انتخاب سرپرست برای هیأت والیبال مازندران است و نه از تاریخ برگزاری مجمع کسی باخبر است.

امروز والیبال مازندران به مرحله رشد و شکوفایی رسیده تا جایی که تمامی تیم‌های والیبال مازندران در مسابقات قهرمانی کشور بر روی سکو قرار گرفتند.

از ۱۲ مسابقه قهرمانی کشوری که برگزار شد، مازندرانی‌ها توانستند ۱۱ مدال را در سه بخش والیبال سالنی آقایان و بانوان و والیبال ساحلی کسب کنند.

تداوم برگزاری اردوهای استعدادیابی، برگزاری مداوم سمینارهای تخصصی ارتقای مربیگری و ارتقای داوری نیز یکی دیگر از گام‌های مثبت هیأت والیبال در این سال‌ها بود.

برگزاری  اردوها اردوهای استعدادیابی که موجب شد مازندران در تمامی رده‌های سنی والیبال حداقل یک ملی‌پوش داشته باشد از دیگر نکات مثبت والیبال در چهار سال گذشته بود.

والیبال مازندران در چند سال اخیر پیشرفت خوبی داشت و نمایندگان زیادی هم از مازندران در لیگ‌های مختلف کشور حضور داشتند.

امروز مازندران در لیگ برتر نماینده دارد و در لیگ دسته اول والیبال همانند دو سه سال اخیر بیش از سه نماینده دارند و اما در لیگ دسته دوم والیبال هر ساله بیش از پنج تیم از استان مازندران شرکت می‌کنند که این نشان از حضور استعدادهای فراوان در این رشته است که باید نگاه ویژه‌تری به این رشته شود.

اما همانطور که گفته شد استان مازندران پنج نماینده در لیگ دسته اول والیبال کشور دارد که باید قرارداد بازیکنان نوجوانان، جوانان دسته اول در هیأت والیبال استان ثبت شود اما هم‌اکنون هیأت والیبال مازندران در خاموشی عجیبی به‌سر می‌برد و مشخص نیست چرا دستگاه ورزش مازندران نامه برگزاری مجمع را به فدراسیون والیبال ارسال نمی‌کند.

طبق شنیده‌ها، گفته می‌شود ورود چهره‌های سیاسی به این موضوع، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران را تحت‌الشعاع قرار داده اما شاید وقت آن رسیده که سیاست را از ورزش جدا کنیم و به‌صورت اساسی برنامه‌ریزی دقیقی برای این رشته مهیج و پرطرفدار ورزشی کنیم.

* به تمامی وعده‌های‌مان عمل کردیم

رئیس هیأت والیبال مازندران که دوره ریاستش چند روزی است که تمام شده، در گفت‌وگو با فارس، در رابطه با اوضاع این روزهای والیبال در استان، با اعلام اینکه مجموعه ما مطیع قانون بوده، گفت: از روز شنبه ۱۷ آذرماه تاریخ حکم بنده به اتمام رسید و ما مطیع قانون هستیم.

سیدمیلادتقوی تصریح کرد: به اذعان بیشتر کارشناسان اوضاع والیبال در استان خوب بوده و کارشناسان بزرگ والیبال مازندران عملکرد ما را مطلوب ارزیابی می‌کنند.

وی با اعلام اینکه به بیشتر برنامه‌هایی که در مجمع انتخاباتی چهار سال گذشته وعده داده بودیم دست یافتیم، بیان کرد: در حال تدوین برنامه چهار سال آینده والیبال مازندران هستیم و یکی از برنامه‌های اصلی ما توسعه فراگیر والیبال در شهرها و روستاها است.

تقوی در پاسخ به سؤالی در خصوص ورود سیاسیون به بحث انتخابات هیأت والیبال مازندران بیان کرد: اطلاعی در این مورد ندارم و اظهار نظری نخواهم کرد.

به گزارش فارس، مجمع انتخاباتی والیبال مازندران چند روزی است که باید برگزار شود اما برگزار نمی‌شود و حالا والیبال مازندران بدون رئیس حال و روز چندان خوشی ندارد و باید صبر کرد و دید که اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران چه زمانی به‌یاد این رشته مهیج و پرطرفدار می‌افتد و چه روزی تکلیف این هیأت را مشخص خواهد کرد؟!

منبع : خبرگزاری فارس

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی