امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۰۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  از هفته نهم رقابت‌های والیبال لیگ دسته اول کشور، تیم‌های شهروند نکا و توپکا بابلسر برابر حریفانشان به برتری رسیدند.

به گزارش دریای ورزش“، از هفته نهم رقابت‌های والیبال لیگ دسته اول کشور، تیم شهروند نکا در حضور تماشاگران خود توانست تیم میلاد نور رامسر را با شکست بدرقه کند.

این بازی با حضور حدود ۲۰۰۰ تماشاگر مشتاق در سالن سردار شهید طوسی نکا برگزار شد که شهروندی‌ها توانستند در ست‌های اول و دوم و با نتایج ۲۵-۲۱ و ۲۵-۲۰ به نفع خود به پایان برساند.

در ست سوم بازیکنان شهروند نتوانستند صلابت ست‌های اول و دوم را داشته باشند و در نتیجه این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ واگذار کردند.

با شروع ست چهارم و با تشویق‌های بی‌امان تماشاگران خونگرم نکایی با رهبری فریدون اندرخورا لیدر ملی کشور، بازیکنان شهروند گوی سبقت را از همان امتیازات اول بدست گرفتند و در پایان موفق شدند این ست را با نتیجه ۱۶ بر ۲۵ به نفع خود به اتمام برسانند و در مجموع با نتیجه ۳ بر ۱ برنده این دیدار باشند.

از موارد قابل توجه این دیدار حضور پرشور تماشاگران خونگرم نکایی بود که با تمام وجود مشغول تشویق تیم خود بودند.

تیم شهروند نکا با این برد سه امتیازی و با ۱۸ امتیاز در یک هفته مانده به پایان مسابقات با اقتدار قهرمان گروه A این رقابت‌ها شد‌.

در دیگر دیدار این گروه توپکای بابلسر توانست ژلانو در آق قلا ۳ بر ۲ شکست دهد و ۱۳ امتیازی شود و با توجه به یک برد بیشتر نسبت به تیم رامسری در رده دوم قرار گرفت.

میلاد نور رامسر هم با توجه با این باخت ۱۳ امتیازی باقی ماند و با رتبه سوم این گروه بازی هایش تمام شد، ژلانو آق قلا و اتحاد نور نیز در رده‌های بعدی قرار دارند.

لازم به ذکر است هفته بعد شهروند مهمان توپکای بابلسر خواهد بود و اتحاد نور از آق قلایی‌ها میزبانی می‌کند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی