امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۱۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم فوتبال پرسپولیس که با شکست در هفته هفدهم لیگ برتر برابر فولاد صدر جدول را به زردپوشان اصفهانی واگذار کرده بود، با پیروزی برابر تیم استقلال خوزستان مجددا به جایگاه قبل برگشت.

 به گزارش دریای ورزش“،  تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار با برتری ۲ بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. سیدجلال حسینی(۶۱) و علی علیپور(۸۸) برای پرسپولیس گل زدند.در نیمه اول این دیدار مولد بنیادی فر دو تصمیم خبرساز داشت که در صحنه اول علی علیپور مهاجم پرسپولیس توسط دروازه بان استقلال خوزستان سرنگون شد که سرخپوشان اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور اعلام ادامه بازی کرد.

در دقیقه ۳۴ نیز بازهم علی علیپور قصد ورود به محوطه جریمه را داشت که با خطای مصطفی کیانی مواجه شد و داور کارت زرد دوم را به این بازیکن داد تا تیم حریف ۱۰ نفره شود.

نیمه اول این دیدار از کیفیت فنی بالایی برخوردار نبود و هر چند پرسپولیس صاحب موقعیت هایی برای رسیدن به دروازه حریف شد اما نتوانست از این موقعیت ها استفاده کند.

نیمه دوم اما شرایط برای شاگردان برانکو کمی متفاوت شد و این تیم نظم بهتری در حملاتش گرفت و توانست با برنامه تر خود را به دروازه حریف نزدیک کند. در دقیقه ۶۱ سیدجلال حسینی که برای شرکت در حمله تیمش جلو کشیده بود توانست با ضربه سر قفل دروازه استقلال خوزستان را باز کند.

بعد  از این گل استقلال خوزستان بازهم روش دقایق قبل را ادامه داد و بیشتر در اندیشه استفاده از ضد حملات بود و قصد داشت به پرسپولیس اجازه ندهد به گل های بیشتری دست پیدا کند. برانکو برای اینکه بتواند از لایه های دفاعی حریف عبور کند سروش رفیعی و سیامک نعمتی را در نیمه دوم به میدان فرستاد.

استقلال خوزستان البته قبل از گل پرسپولیس و در دقیقه ۵۳ می توانست دروازه بیرانوند را باز کند اما بازیکن این تیم با وجود عبور از دروازه بان سرخ ها نتوانست دروازه را باز کند و توپش از کنار دروازه به بیرون رفت. در این صحنه شجاع خلیل زاده اعتقاد داشت بازیکن حریف روی او مرتکب خطا شده که اعتراض هایش به داور یک کارت زرد برای او به همراه داشت.

در دقیقه ۸۸ علی علیپور که پایه گذار یک حمله تیمش شده بود توانست گل دوم را وارد دروازه استقلال خوزستان کند. همکاری خوب علیپور و سیامک نعمتی باعث رقم خوردن این گل شد تا خیال سرخپوشان برای رسیدن به سه امتیاز این دیدار خانگی راحت شود.

پرسپولیس با این پیروزی ۳۷ امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد و باید منتظر نتیجه دیدار سپاهان برابر پیکان باشد که روز جمعه در تهران دیدارشان را برگزار خواهند کرد. استقلال خوزستان هم با ۶ امتیاز تیم قعرنشین جدول رده بندی است.

علی علیپور با گلی که وارد دروازه استقلال خوزستان کرد ۹ گله شد و به یک قدمی کی روش استنلی در صدر جدول گلزنان رسید. / مهر

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی