امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۴۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در هفته سی و یکم رقابت های لیگ دسته اول عصر فردا از نود ارومیه میزبانی خواهد کرد.

به گزارش دریای ورزش“، در یکی از حساس ترین و سرنوشت سازترین بازی تیم های پایین جدولی عصر فردا از ساعت ۱۶:۴۵ دو تیم خونه به خونه مازندران و نود ارومیه در ورزشگاه هفت تیر بابل به مصاف هم خواهند رفت.
خونه به خونه ای ها که فصل گذشته در کورس و رقابت با مدعیان وقت برای صعود به لیگ برتر قرار داشتند حال در فصل جاری شرایط متفاوت تری نسبت به فصل گذشته دارند و در قعر جدول در رقابت با تیم های دیگر برای عدم سقوط به دسته پایین تر هستند. بابلی ها با آمدن اکبر میثاقیان به ثبات خوبی را از لحاظ فنی دست یافته اند و با تغییرات فنی که در این تیم حاصل شده و نتایج خوبی که کسب شده امیدوار برای بقا در لیگ هستند.

در سوی مقابل نودی ها هم که شرایط نزدیکی به تیم میزبان دارند در رده دوازدهم جا گرفته اند و همچنان خطر سقوط نیز آنها را تهدید می کند آنها نیز برای رهایی از این شرایط نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی فردا دارند.

دیدار رفت دو تیم در ارومیه با برتری دو بر صفر خونه به خونه به پایان رسیده بود.

تیم فوتبال خونه به خونه مازندران تا پایان هفته سی ام ۱۸ گل وارد دروازه حریفان کرده و ۲۹ گل نیز دریافت کرده است تیم نود ارومیه نیز ۲۱ گل به ثمر رسانده و با دریافت ۳۸ گل شکننده ترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند.

لازم به ذکر است قضاوت این دیدار بر عهده علی صفایی بوده و رحیم حاجیلو ، وحید سیفی وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد. شاهین یزدانی به عنوان داور چهارم و حبیب الله شیرازی به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند داشت.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی