امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۶:۳۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، علیپور، به رکورد فوق العاده‌اش ادامه داد و باز هم در یک تورنمنت جدید، برای پرسپولیس گل زد.

به گزارش دریای ورزش“، کمتر کسی آخرین جامی که علی علیپور برای پرسپولیس گل نزد را به یاد دارد. او در تمام ۸ جام آخری که برای پرسپولیس به میدان رفته، گل زده و یک رکورد فوق العاده ثبت کرده است. آخرین باری که او در یک جام نتوانست برای پرسپولیس گل بزند، جام حذفی دو سال قبل بود.

علیپور این فصل در لیگ برتر ۱۲ گل زده و صدرنشین جدول گلزنان است. در لیگ قهرمانان فصل جدید هم امروز، گل زد و توانست به روندش ادامه بدهد. این فصل سوپرجام بخاطر حضور استقلال در ترکیه برگزار نشد. فصل پیش علیپور در لیگ آقای گل شد، در لیگ قهرمانان مجموعا ۵ گل برای پرسپولیس زد، در جام حذفی یک بار دروازه نفت را باز کرد و در سوپرجام هم، زننده یکی از گل‌ها بود. لیگ شانزدهم هم علیپور در لیگ و لیگ قهرمانان، موفق به گلزنی شد. آخرین جامی که او برای تیمش گل زد، جام حذفی همان سال بود که پرسپولیسی‌ها با شکست مقابل قشقایی فقط مسابقه به میدان رفتند.

البته یک موضوع، رکورد علیپور را تهدید می‌کند. علیپور این فصل هم در جام حذفی گل نزده و فقط دو بازی، فرصت دارد جلوی پایان رکوردش را بگیرد. به شرطی که پرسپولیسی‌ها، در بازی نیمه نهایی از سد سپاهان عبور کنند. اگر او بتواند در جام حذفی امسال هم گل بزند، رکوردش به ۹ تورنمنت پیاپی می‌رسد و در غیر این صورت، همینجا متوقف خواهد شد. فعلا سه دوره لیگ، سه دوره لیگ قهرمانان، یک جام حذفی و یک سوپرجام در لیست سریال گلزنی علیپور هستند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی