امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۳۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،   تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دیداری که بیش از ۸۰ دقیقه ۱۰ نفر بازی می کرد، برابر نساجی به برتری خارج از خانه ۲ بر یک رسید.

به گزارش دریای ورزش“، در ادامه هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی  قائمشهر برابر صنعت نفت آبادان با شکست مواجه شد.
این دیدار در حالی آغاز شد که خطر سقوط هیچکدام از تیم ها را تهدید نمی کند، ضمن اینکه نساجی و نفت آبادان شانسی نیز برای رسیدن به رتبه های بالای جدول ندارند.
در دقیقه هشتم «وفا هخامنش» مدافع نفت آبادان با کارت قرمز مستقیم داور از زمین اخراج شد تا کار میهمان سخت شود.
در ادامه بازیکنان نساجی که از حمایت هواداران سود می برند برای رسیدن به گل تلاش کردند که در این امر موفق نبودند.
تیم نفت که با ۱۰ بازیکن کار سختی داشت در دقیقه ۴۵ و بر خلاف روند بازی به گل رسید. در این دقیقه کار خوب بازیکنان این تیم، توپ را به «جاناتان بالوتلی» رساند که ضربه او با واکنش ضعیف دروازه بان نساجی همراه شد تا نفت آبادان به گل دست یابد.
شاگردان «مجید جلالی» در تیم نساجی نیمه دوم را برای جبران گل خورده با حملات زیادی آغاز کردند که باز هم به توفیقی نرسیدند.
در طرف مقابل و در دقیقه ۶۷، «بالوتلی» با پاس مناسب «محمدرضا غبیشاوی» را در موقعیتی مناسبی قرار داد که وی نیز با شوتی سنگین دومین گل صنعت نفت را به ثمر رساند.
در دقیقه ۸۹ «محمد مهدی نظری» یکی از گل های خورده نساجی را جبران کرد، که این گل مانعی برای شکست تیمش نبود.
با این اوصاف تیم صنعت نفت آبادان با چهارمین پیروزی متوالی خود و ۳۳ امتیاز به رتبه هشتم جدول رده بندی رسید و نساجی مازندران ۳۰ امتیازی باقی ماند.
ترکیب نساجی: حامد لک، فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی، مهرداد عبدی، محمدمهدی نظری، محمد آبشک، امید سینگ، حامد شیری، آرفنگ دافه (رحمان جعفری)، سجاد آشوری (محمد عباس زاده) و لاشا توتاتزه (علی شجاعی).
ترکیب صنعت نفت آبادان: شهاب گردان، عقیل کعبی، فردین عابدینی، میلاد جهانی (محمد قریشی)، طالب ریکانی (مصطفی احمدی)، محمدرضا غبیشاوی (رضا جبیره)، دی اولیویرا، مسلم مجدمی، جعفر سلمانی، وفا هخامنش و جاناتان بالوتلی.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی