امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۱۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، هانیه رستمیان عضو تیم تیراندازی دانشجویان ایران اعزامی به سی امین دروه بازی های یونیورسیاد جهان ۲۰۱۹ ایتالیا گفت: آمادگی ورزشکاران تیراندازی یونیورسیاد بالاتر از انتظار ما بود از این رو رقابت سخت و نفس گیری را در فینال تجربه کردم.

به گزارش دریای ورزش“، رستمیان پس از کسب مدال نقره تپانچه این بازی ها، اظهار داشت: سطح فنی ورزشکاران در این بازی ها به یکدیگر بسیار نزدیک بود و از اینکه همراه دوست و هم تیمی ام توانستم به روی سکو رفته و افتخارآفرینی کنم، خوشحالم.
وی ادامه داد: شرکت ورزشکاران آماده و عنوان دار از سطح فنی بالای فنی این مسابقات حکایت دارد و از اینکه توانستیم در این میدان بزرگ عملکرد مطلوبی داشته باشیم، راضی هستم.

دارنده مدال نقره سی امین دوره بازی های یونیورسیاد دانشجویان جهان درباره شرکت کنندگان عنوان دار این رقابت ها نیز عنوان کرد: یکی از نمایندگان کره جنوبی در این رقابت ها دارنده مدال برنز بازی های المپیک بود. همچنین برخی دیگر از شرکت کنندگان نیز سابقه شرکت در این بازی ها را در کارنامه خود داشتند و این موضوع به سطح فنی بالای مسابقات کمک زیادی کرد.

بانوی تیرانداز کشورمان تاکید کرد: ما برای رسیدن به عنوان قهرمانی در این مسابقات تمرینات طاقت فرسایی را پشت سرگذاشته اما با کسب خوش رنگ ترین مدال ها نتیجه آن مرارت ها را دیدیم.

وی ابراز امیدواری کرد: مدال آوری کاروان تیراندازی و سایر دانشجویان اعزامی ایران به این بازی ها همچنان ادامه داشته باشد و شاهد موفقیت روز افزون آنان در این بازی ها باشیم./ ایرنا

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی