امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۴۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تصمیم های عجیب مدیران پرسپولیس پیش از شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر را باید در گینس ثبت کرد.

به گزارش دریای ورزش“، رحمان رضایی  با اشاره به شرایط پرسپولیس در شروع تمرینات آماده سازی تیم گفت:  کالدرون اگر مدیریت خوبی در پرسپولیس داشته باشد باز هم این تیم پتانسیل قهرمانی در فوتبال ایران را دارد چرا که اکثر بازیکنان فصل گذشته حفظ شده اند.

وی در رابطه با عملکرد پرسپولیس در جام شهدا افزود: بازی دوستانه نمی‌تواند ملاک خوبی برای سنجیدن تیم باشد. همانطور که دیدید رئال مادرید هم در یک بازی هفت گل از اتلتیکو دریافت کرد و لیورپول هم که قهرمان اروپا است برابر حریف گمنام نتیجه خوبی نگرفت. پرسپولیس در این تورنمنت البته بازی های خوبی را انجام داد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: تیم در دوران بدنسازی به سر می برد  و از الان نمی‌توان در مورد تیم کالدرون اظهار نظر کرد اما همانطور که گفتم دوباره می توانیم شاهد موفقیت پرسپولیس باشیم. این به مدیریت کالدرون در تیم باز می گردد تا دوباره اتحاد لازم در پرسپولیس شکل بگیرد و تیم قهرمان شود.

رضایی خاطرنشان کرد: سال ها بود که تیمی از ایران به مراحل بالای لیگ قهرمانان آسیا نرسیده بود اما پرسپولیس در دو سال پیاپی توانست جزو چهارتیم برتر آسیا باشد و در بدترین شرایط خود به فینال آسیا برسد. مهم ترین ارکان این موفقیت ها بازیکنان و برانکو بودند و امیدوارم کالدرون هم بتواند تیمی بسازد که به این موفقیت ها تداوم بخشد.

وی در مورد انتقاداتی که از ایرج عرب مدیرعامل پرسپولیس مطرح می شود، گفت: پرسپولیس در سه سالی که قهرمان شد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید، سه مدیرعامل عوض کرد و این نشان می دهد مدیران باشگاه نقش زیادی در موفقیت های این تیم نداشته اند.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اخبار را در همین رسانه‌ها دنبال می کنم و شرایط واقعا جالب است. اتفاقاتی که امسال در مدیریت پرسپولیس دیدیم در دنیا منحصر به فرد بود. اینکه تیم سرمربی نداشته باشد و لیست تیم پر باشد آن وقت بروند و بازیکن بگیرند اتفاق ویژه ای است که فقط در فوتبال ایران رخ می دهد. اینکه مدیران نتوانند تعداد نفرات تیم را مدیریت کنند و بازیکن اضافه تر از لیست بگیرند را باید در گینس ثبت کرد چرا که این اتفاقات تاریخی فقط در فوتبال ایران رخ می دهد./ ایرنا

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی